Gå til innhold

billigtester...argh!!! hvilker erfaringer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de kommer da ikke!? skal leveres i løpet av 2 dager, bestilte på onsdag, de er enda ikke kommet, og jeg har vitterligen betalt!? (fikk ikke til kredittkortopplegg*klums* så betalte til konto, og det skulle gjøres på forhånd... hmf...

hvilke erfaringer her dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett så kommer de innen 2 dager. Men en gang jeg bestilite kom det ikke før etter 2 uker!! Så bestiller fra lavpristester.com eller babyornot.no nå... Håper du får testene dine snart da:)

Skrevet

Har bare gode erfaringer, bortsett fra en gang jeg bestilte for 199,- da hadde pakken vært stoppet i tollen. Da tok det en uke. Da hadde de sikkert kontrollert den fordi beløpet var rett under 200 kr grensen.

Men hvis du betalte til konto kan det nok ta noen dager ekstra. Har du fått mail om at de er sendt da? Det har jeg alltid fått

Skrevet

Mine kom etter 2 dager og jeg valgte faktura, betalte derfor ingenting på forhånd. Men testen viste falsk positiv dessverre (svak men nok til å gire meg skikelig opp).... men det er en annen sak. Mista trua på billigtestene med en gang!!

Skrevet

Må si at de har god service der!! Men jeg bestilte EL-tester den 27.desember, og de er fortsatt ikke her.. så bestilte jeg graviditetstester og de kom 2 dager etter. I dag ringte de meg og spurte om testene var kommet (siden jeg sendte dem mail), og de hadde visst sendt dem to ganger allerede, men skulle prøve en siste gang nå, så håper jeg får dem snart :-S Dumme posten sin skyld dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...