Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hehe ser jo ut som jeg er kjempegravid nesten! Hadde litt mage fra før, så er litt vanskelig å se eventuell "utvikling", men nå i kveld da jeg slappa av i magemusklene så er jo magen kjempestor! Syns jeg da. Morsomt, egentlig, er bare i uke 13. Flere som har det sånn?
anette&tutta mari :) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jess.. jeg har det sånn.. er 13+1 idag. om morgenen er magen neeesten som før, kanskje kan ane en liten kul.. men om kvelden ser jeg myye mer gravid ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå