Gå til innhold

andre som er lei av å gå gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 35, men jeg er veldig veldig lei av å gå gravid. Dette er mitt 4 barn, jeg føler meg utslitt. I natt ville jeg bare ha barnet ut. Jeg var drit kvalm og magen er hard mye av tiden. Tanken på 6 uker til orker jeg ikke. Vil egentlig ligge ned hele tiden men må passe de andre små. Er alenemor.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 32 å dritt lei hehe...masse vondt i bekkenet å vanskelig å få snudd seg så blir lite søvn om nettene å den j..... halsbrannen nesten hele tia!!!

gleder meg sååååå til å bli ferdig:)

Skrevet

spyr snart...

Klarer seriøst ikke dtte i en og en halv måned til =(

Skrevet

Litt lei allerede jeg også, selv om jeg bare er 22 uker på vei. Men det er bare de hersens smertene i hofta og korsryggen som irriterer meg da... Det igjen fører jo til at jeg ikke får gjort alt jeg har lyst til både med lillegutt og samboern... Men har jo heldigvis en samboer som stiller opp når det trengs da... Forrige svangerskap fikk han litt fnatt fordi jeg aldri hadde sexlyst, mens denne gang har jeg også veldig lyst, det er bare det at hoftene mine og ryggen føles helt knust etterpå...

Også er det denne svimmelheten da...

Men ellers er det veldig koselig å gå gravid og vise frem magen:-) Særlig nå som tuppa sparker så mye og alltid holder meg med selskap!

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SLiter med masse vonter for tiden, og det ser ut til å bare bli verre for hver dag =/ Er bare i uke 32+0, og har uendelig lenge igjen - føles det som iallefall...

Detter er mitt 4.e svangerskap også, og har ikke opplevd så mye ubehag i noen av de andre svangerskapene.

Ble nok litt sytete dette, men nå går jeg bare og håper på å få et par-tre uker før termin :s

Skrevet

får ikke sove heller så jeg er død om morgen. eg føles som om jeg har en flodhest som sitter oppå magen min det er så tungt.

Skrevet

jeg er kongen av drittlei! Stor, og tung med masse vondter her og der. jeg har 87 dager igjen men ser ut som om jeg er dagsventende. Våkner hver natt for å være pling våken i et par timer før jeg klarer å sovne igjen. Det føles som om noen har putta en diger medisinball inn i magen min. Akkh, hvorfor kan ikke babyer komme i søte små forpakninger, eller et svangerskap vare i to måneder? Det er så fordømt lenge til april!!!

Skrevet

Jupp, vil bare så vanvittig gjerne kunne bevege meg normalt igjen. Sover dårlig, donald mett konstant, forbannet lei hele leiligheten vi bor i. Fint vær ute vil ut å gå tur, mne orker ikke grunnet kynnere, og et meget smertefult halebein. Hatt det sånn en liten mnd og er heldigvis 1 dag over termin nå, men herregud så ting tar tid.... Stå på jenter vi blir ferdig og jeg håper jeg glemmer den siste tiden av svangerskapet når lillemor er ute :-)

Skrevet

Jeg er presidenten av drittlei!!! :(

Nå er det rett og slett ikke morsomt å gå gravid lenge, særlig ikke på natta og morgenen!! :(

JEG HAR SÅ JÆVLI VONDT!!!!!!!!!! :(

Kjennes ut som om at alle musklene i kroppen sprekker!! Kjennes ut som om at jeg har verdens verste influensa i hele forbanna kroppen!! :( For å ikke snakke om det helvetes bekkenet mitt!! :( Finnes ikke ord hva jeg føler om den saken nå.....

Jeg er så sliten nå....:(

Forferdelig å si det, men jeg håper så innmari det at snuppa mi fortsatt sitter i seteleie på førstkommende torsdag, for da blir det bestilt keisersnitt! :( Og da er jeg garantert å få snuppa mi iløpet av 2 uker senest.....

Kjenner at jeg aldti i verden hadde klart en fødsel om den skulle ha starta idag...:(

Har bare lyst til å gråte nå....... :'-(

Tror jeg forresten har hatt verdens lengste svangerskap i historien! Går ikke an noe annet!! Visste at jeg var gravid nesten 2 uker før jeg testa positivt.....

Er forresten 36+5 idag....

Ser at dette ble ukas verste sutreinnlegg på BIM, men får så være... :'-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...