Gå til innhold

går jo på do flere ganger i timen jo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

poden på litt over 2,5 har sluttet med bleier. ca tre uker siden nå, og det går veldig fint, men han går jo på do så vannvittig ofte! minst en gang i halvtimen, og gjerne oftere... er dette normalt? eller burde jeg få sjekket om han kan ha blærekatarr eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik driver jenta mi på også, vi holder på med bleieavvenning nå på 2. uka. Hun løper på do i ett sett, jeg blir nesten helt svett jeg. Men hun vet hva hun skal gjøre, og er veldig opptatt av å gjøre det "alene". Hun legger på doringen, setter frem krakken, setter seg på do, tørker (når hun har tisset), og vasker hendene sine etterpå. Veeeeldig flink jente!! Og jeg har et inntrykk av at hun syns at alt dette er GØY! :) Så jeg regner med at denne do-løpingen avtar etterhvert...

Skrevet

det som er litt ratr er at han tisser hver gang, og gjerne har flere uhell om dagen i tillegg. altså tisser han ufattelig masse, selv om han egentlig ikke drikker så masse (og værtfall ikke saft og andre ting som man gjerne tisser mere av). er så sinnsykt mye klesvask her om dagen... nettopp gått over til tøybleier til kinstejenta å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...