fru.ktbar Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er bare i uke 35, men jeg er veldig veldig lei av å gå gravid. Dette er mitt 4 barn, jeg føler meg utslitt. I natt ville jeg bare ha barnet ut. Jeg var drit kvalm og magen er hard mye av tiden. Tanken på 6 uker til orker jeg ikke. Vil egentlig ligge ned hele tiden men må passe de andre små. Er alenemor.....
confia Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jeg er i uke 37..og blir også lei inni mellom..men prøver å har fokus på å være positiv..det er viktig for barnet..det føler jo det som vi føler. gjør noe du liker veldig godt,eller som gjør deg glad..jeg tar meg et bad..eller spiser noe godt.. leser,ser en film eller favoritt program. husk at du er jo nesten ved målstreken..)..klem
fru.ktbar Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 jeg er så veldig lei, har aldri vært så lei noen gang og så ukomfortabel. Jeg er kvalm og spyr. I natt tenkte jeg at jeg vil dra til sykehuset når jeg er 37 uker på vei og si at jeg bare ikke orker mer og at de må sette igang fødselen.
confia Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jeg forstår..det kan være en god idee å snakke med jordmoren om slike følelser og tanker. dem kan også ha en sosionom som er disponibel for samtale. jeg har snakket om mitt siste svangerskap og fødsel som ikke var av enkleste sort. og det var veldig flott å bli møtt med forståelse,og det å bli betrygget i at man er ikke alene.bare det å si rett ut hvordan man har...det letter på trykket.
confia Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 jeg har også vært alenemor..og hvet at det ikke er enkelt. et lite tips..i min kommune hadde dem noe som heter husmorvikar. det er ikke alle som har det..men det er verdt å sjekke.du kan for eksempel høre med kommunen eller jordmoren din.og er du heldig så kan du få litt ekstra puste rom når du kommer hjem..
LadyLuck & Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 så lei at jeg snart spyr. klarer ikke dette en og en halv måned til jeg! (mener det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå