Gå til innhold

dere som har brukt hengevugge

Anbefalte innlegg

Skrevet

til babyen deres? Er dere fornøyd? Kan dere anbefale et merke, har sett på både leandervuggen og byssanlull vuggen og en til fra purnatur.no som var litt rimligere.

Hvordan gikk overgangen til vanlig seng, litt redd for at de skal bli for godt vant til vuggingen og at det blir mye hyl og skrik da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har brukt hengevugge her????

Skrevet

Vi kjøpte Leander til førstemann, og den brukte han i ca 6 mnd. Helt genialt - og han sov kjempegodt i den. Sikkert både fordi den vugger, og fordi den er så lun - som et lite reir :-)

Nå bruker lillebror den, og han ser ut til å kose seg også (han er bare tre uker da)

Overgangen til grindseng gikk helt knirkefritt for oss. Vi flyttet han på eget rom samtidig, for å ta alt på en gang mpt overganger. Han la seg akkurat som han pleide, så jeg lurer nesten på om han merket endringen...

Har altså kun prøvd Leandervuggen, men kan ihvertfall anbefale den. Greit å kunne regulere i passe høyde i fohold til min seng, og siden eldste var en gulpebaby - justerte vi hodeenden litt høyere enn fotenden. Det hjalp veldig for han.

Plassbesparende er det også (om man ikke har stativet) - og det er lett å vaske under.

Skrevet

Heisann :o) Jeg har leandervuggen til min lille og er kjempefornøyd!! Anbefaler den virkelig, hun slår seg ordentlig til ro når hun blir lagt ned i den ;o)

Skrevet

snuppa likte ikke leandervugga vår... men hun sleit veldig med å sove da.. :(

Skrevet

Vi har også leandervugga. Men vi har den i stua vi da. Hun bruker vanlig sprinkelseng på soverommet. Anbefaler ihvertfall leandervugga på det varmeste. Hu gulper endel, så den er genial ettersom vi kan justere den lett slik at hodet er høgere enn beina

Skrevet

Hadde Leandervugga til lillebror, men han sov dårlig i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...