Gå til innhold

Guttene mine kom så alt for tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakob og Elias ble født 24.01.08 kl.23.12 og 23.21. Veide 1560g og 1850g. I uke 30+5.

Jakob er 41 cm lang og har det etter forholdene veldig bra. De ble født på A-hus, men Elias er veldig syk og vi ble flyttet til riksen på lørdag. Han har veldig svake lunger og er kritisk syk. prøver å holde oppe så godt som mulig. Er glad vi har Jakob som er frisk og som vi ser fremskritt på hver dag. Ligger på c-pap, men har kunnet ta den av litt i kveld.

Elias har fått operert inn 3 dren til lungene, men ser ikke ut til å ha den største effekten enda. Det eneste vi kan gjøre er å vente. Blir på riksen en god stund fremover...

Og til dere som skal føde på A-hus... de er bare helt fenomenale. Kan ikke få rost de nok. Bare å glede seg. Håper bare dere slipper det jeg har vært igjennom de siste dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gratulerer med guttene dine! Håper virkelig det går bra med Elias etterhvert. ikke lett å være i en slik situasjon, men hold motet oppe om du klarer! Ja er helt enig med deg i at de er kjempeflinke på Ahus, har hatt to fødsler der og skal også få tredjemann der snart. de har et ufortjent dårlig rykte er jeg redd for!

dere får ha lykke til videre, håper det ordner seg til det beste:)

Skrevet

GRATULERER! Tapre dere! Stå på!! Kanskje Elias er en liten tøffing og klarer seg helt fint? Har en følelse av det :)

(Ps: Jakob og Elias er noen fine navn).

Skrevet

Hei.

Vil bare si at jeg håper virkelig at det går bra med begge guttene dine. ønsker dere lykke til. vet ikke om du er kristen eller ikke men om du vil kan jeg godt be for guttene dine.

Skrevet

Uff, du har det vanskelig nå. På den ene siden føler man lykke over å ha født og gleder seg over den som er frisk, mens den andre kjemper for livet! Tillat deg selv å føle det du føler, glede og redsel om hverandre. Krysser fingrene for at Elias kommer seg og blir like sterk som Jakob!

Ha det godt!

Skrevet

Gratulerer, og masse masse lykke til!

Krysser fingrene for guttene dine! :)

Skrevet

Gratulerer med guttene, og jeg krysser fingrene ifh til Elias. Håper alt går bra til slutt!! Vi skal jo ut å trille etterhvert vi to, så håper dere kommer hjem alle tre, friske og raske!

Skrevet

Blivende 3barns mor... hvem er du? vet du hvem jeg er?

Skrevet

Gratulere så mye! Håper dere blir godt tatt vare på på riksen også!

Krysser alt jeg har for at det går bra for Elias også!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke, lykke til med Elias! Får håpe de innoppererte drenene gir god effekt etter hvert!

Jeg har født på Ahus selv og sier det samme som deg, de er helt fantastiske. Skal føde der igjen nå - gleder meg!

Skrevet

jeg vil jo ikke skrive navn, men vi skal gå fra mølla vi. Jeg har en gutt som er like gammel som din eldste, og yngste mann min heter Elias. Da tenker jeg du skjønner hvem jeg er!!

Skrevet

Kom på at jeg kunne sende deg en privat melding, så det gjorde jeg nå.

Skrevet

Gratulerer med guttene. Håper virkelig at det kommer til å gå bra med dem begge to. Sender masse gode tanker, og lykkeønskninger til dere alle.

Skrevet

Er så spent på åssen det går med gutta, spesielt Elias, noen som har hørt noe? Håpet virkelig det går bra!

Skrevet

Gratulerer så mye med guttene!!!!!!!!!!!!

Stor klem!

Skrevet

Hei! skal hilse fra min bedre halvdel som for tiden er i sitt hjemland. Vi tenker på dere og håper og tror Elias er tøffing som kjemper seg gjennom dette. mange klemmer

Skrevet

àner ikke hvem du er, men vær tøff! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så masse med guttene:) Håper det går bra med begge 2! Lykke til videre.

Skrevet

Hei 3 ble 5 litt fortidlig!

Rekner med dere har mye å stri med for tiden!

Håper det fortsatt står bra til med de to minste og dere tre andre også!!

Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...