Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har dere klær der i fra til barna deres? Liker klærne der i fra og til en noenlunde grei pris + greit med disse kampanjene de har inni mellom. ;o)
Gjest MyIian Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nei, syns de har så mye chenille og plysj og det er altfor varmt for jenta mi. Utover det har de fine strømpebukser da. Hehe. Og pysj. Er veldig glad i kappahl jeg
WP-TLogPeanut Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Liker ikke klærne derfra. Ingen av de klærne vi har hatt derfra som har vart lenger enn to gangers bruk så har det blitt hull i selve stoffet,eller sømmene rakner...
Den drygaste Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jeg syns de har mye fint der. men de har mer fine klær på hennes og mauritz. og da snakker jeg ikke nødvendigvis om overfloden av snoopy og hello kitty klær. selv har jeg sansen for de klærne som er litt gammeldagse, men min datter har noooooe av disse tegneseriefigurene også.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nei, de liker jeg ikke, med unntak av Peanuts som har store nok bodyer til min eldste som ikke er tørr om natta enda=) Men jeg liker forøvrig heller ikke kappahl, og lindex sine klær heller..
ragna Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 handler nattøyet til minsten der, eneste som klarer å holde han varm om natten.
blir 3 barnsmor Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 nei liker ikke cubus . syns det er så dårlig kvalitet på klærne til barna hvertfall . .bodyene blir slappe og ekle, sømmene ryker på klærne osv .. . ikke så veldig glad i kappahl heller . . .
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg liker barneklærne der. Eller jeg liker ihvertfall de aller aller minste str. men til litt større er der ikke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 egentlig ikke.... sjeldent jeg finner no fint der igrunn.. liker bedre H&M og lindex jeg
mamma >to gull Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 nei, liker ikke de klærne.tror jeg faktisk aldri har handlet et eneste plagg der jeg.. Handler heller ikke på lindex. Men H&M hender det at jeg handler til mini,men aldri til meg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Noe er bra og noe er ikke bra, akkurat som på alle de andre butikkene. Kan godt ha en fin skjorte fra cubus sammen med jeans fra en annen butikk. Gå for klær du liker, mer enn hvilken butikk de er fra. Fikk todelt fleece dress fra h&m der jeg vaska buksa en gang mer enn jakken, og det viser enda 2 vask senere, kan da ikke mislike alle barneklærene fra h&m av den grunn.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 her går det i mh, lindex, cubus, okaidi, laredoute + + vi er altbrukende. billig og noe dyrt (snope innimellom.... ) Cubus har alltid noe fint.
Anne-B. Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Tja, det tror jeg da. Kan ikke huske at jeg har hatt noe spesielt å utsette på dem.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Syns mange av bodyene fra cubus er veldig små i størrelsen og har stivt stoff. Av de "vanlige" butikkene liker jeg lindex best. De har mye kule og artige klær!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Ja, kjøper en del der . Liker ullklærne godt, men synes utvalget er litt dårlig på ulike størrelser av andre klær...
MammaTilNick Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 nope, handler på urds!de er mye finere
*stinepine* Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker Cubus! Mye bedre enn de andre kjedebutikkene... og det har hvertfall ikke noe med å gjøre at jeg jobber der;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå