mamma-til-2-jenter Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Oppdaget plutselig at fireåringen satt og tegnet toåringen med en spritusj i ansiktet... De hadde kun vært alene i 2-3 minutter, og jeg oppdaget det med en gang, så jeg fikk (utrolig nok) vasket bort alt sammen. Men er dette farlig allikevel?? Hun har ikke fått noen ting i munnen, kun i ansiktet...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 neiiida...ikke farlig....bare vanskelig å få av =P
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Du er HELT sikker på det?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jepp....da hadde det vært mange syke barn rundtomkring.... er ikke farlig, vask så godt du kan.....
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Aldri hørt noe om at det er farlig, men ikke bra å få i munnen.. Hva kunne du i så fall gjort om det var farlig? Alle barn har vel tegna med sprittusj på huden før...
mamma-til-2-jenter Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Det var uansett første gang for mine barn. Jeg vet jeg er litt hysterisk, har litt lett for å tenke "katastrofe". Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå