Gå til innhold

bringebærblad

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil anbefale alle å bruke bringebærblad-kapsler og/bringebærblad-te siste trimester;) dette skal hjelpe på fødselen. dette styrker livmoren og kan gi lettere fødsel! kan også brukes en mnd-tid etter fødsel for å hjlep etter-veer osv. bare et lite tips;) har ikke brukt det selv men skal virkelig gjøre det den dagen jeg blir gravid. hørt mange gode tilbakemeldinger på at det hjelper. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... jeg ska begynne på bringebærkapsler nå... er 33 uker.... har ei vennine som anbefaller det på det sterkeste.... så det skader ikje å prøve :o)

Skrevet

Jeg droppet det og hadde flott fødsel likevel;)

Kan jo hende det hjelper så er man glad i te eller kapsler så hvorfor ikke:) Kanskje jeg tar det neste gang jeg også. Kan jo ikke skade:)

Skrevet

hvor kjøper man dette?

Skrevet

Hvor mange tar dere om dagen?

Den jeg har skal jeg ta 2 kapsler 3 ganger daglig!! Husker aldri på det! Blir kun på morgenen jeg tar....

Finnes det noen som er nok å ta kun om morgenen??

Skrevet

Jeg drikker te med en kapsel i to ganger om dagen, tenker at litt er bedre enn ingenting........må jo ikke ta så mye eller?? Blir litt kvalm av kapslene, og finner ikke te noen steder i oslo, så prøver å drøye lageret mitt...Noen som vet om et sted i Oslo man får kjøpt te?

Skrevet

på helsekost=) jobber på en så derfor skreiv jeg det. mange som kjøper=)

Skrevet

sunkost pleier ha dette.

Skrevet

Var på Life istad og de hadde ikke-.........ikke Life i sandefjord heller! Jobber du på helsekost i Oslo? Hvor??? Veldig interessert i å få kjøpt mer te kjenner jeg:o)

Skrevet

Nå så jeg at du hadde skrevet sunkost....Hi hi....litt kjapp her..leste bare siste innlegget'

Skrevet

hehe=)jepp sunkost skal kunne ha. hvis ikke må du bare spør om de kan skaffe=) jobber ikke i oslo, men i flekkefjord. men sunkost-kjeder er det de fleste stedene. lykke til=)

Skrevet

Takk takk. Skal google hvor jeg finner sunkost i oslo nå!

Skrevet

jepp! lykke til på fødsel da! ikke lenge til nå. håper jeg også går inn i et svangerskap snart! venter i spenning!

Skrevet

Når skal jeg begynne å ta disse kapslene og teen?

Skrevet

det sies vel at man ikke skal ta de første 6mnd men etter det går det bra=) tror det er 1-2 kapler 2-3 ganger daglig. man kan også bare drikke te hvis man ikke vil ha kapsler,

Skrevet

Til mchh

Lykke til til deg også! Håper du snart er gravid:o) 17 dager til termin her...

Til anonym: Jeg begynte i romjula- da var jeg 33 uker på vei...

Skrevet

håper jeg også;) har så inderlig lyst på!! kan tenke du er spent på fødsel nå. er 3 uker over mens men har ikke testa positivt enda. så drøyer det litt og ser om mensen kommer om en ukes tid. hvis ikke må det være hormoner på tur;P

Skrevet

Det er super spennende!!!!!!!! Du får skrive et gledens innlegg den dagen du får to blå streker!!! Super spent her nå, førstegangs - så aner ikke hva nærmeste fremtid bringer!

Skrevet

skal nok skrives godt den dagen jeg blir gravid ja=) hehe.. får ta tiden til hjelp. er bare i min første pp så det tar nok litt tid. noen tips som er å anbefale? sikkert litt dumt spørsmål men må bare spørre=)

Skrevet

Jeg kan nok ikke hjelpe deg der- ble gravid en mnd etter jeg slutta på pilla...så hadde nok flaks , siden man som regel ikke aner når eggløsning skjer når man slutter på pilla. Fikk mens to dager etter det og positiv test nøyaktig en mnd etterpå......Veldig glad for det,men skvatt litt over at det gikk SÅ fort.

Skrevet

hehe, ja det er sikkert litt skummelt når man er forberedt på at det kan ta sin tid. slutta på pilla i desember jeg. så aner ikke åssen syklus jeg har.. irriterende, men er ihvertfall langt over den syklusen som jeg hadde på pilla. får teste om noen dager=) har gått på pilla i 5 år så det skal vel kanskje litt til for at jeg har vært så heldig;)

Skrevet

Flere jeg kjenner som har blitt gravide fort også... at det klaffer på første forsøk. Tror det beste tipset er å ikke stresse:o)

Føler med alle som må prøve i årevis og blir skuffet gang på gang. Tror det er lett å stresse for mye og stoppe det litt av seg selv da... Du skal se du er gravid før du vet ordet av det!!! Gled deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...