Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 har 29 dg igjen til termin og i dag tidlig slo det meg: snart er jeg ikke gravid lengere...... har gledet meg til det bare var èn mnd igjen og leeeengtet etter at tiden skulle gå litt fortere, men nå føler jeg meg litt tom.... har jo vært gravid så lenge, det har vært en dominerende del av identitenten min i 8 mnd og nå er det snart slutt!!! lengter fremdeles etter å se lillegutt og til å bli mamma, gleder meg til alt sammen, men...... jeg liker å være gravid.... nå har jeg èn mnd igjen som "meg selv", resten av livet kommer jeg til å være mamma.... veldig godt å tenke på men også veldig rart! noen som har det på samme måte?
juhuuuu Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ja, kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Har under tre uker til termin nå og er absolutt ikke klar for å føde ennå. Er blitt så vant til å være den gravide i venninnegjengen og å få litt annerledes blikk når jeg er ute blant folk, og koser meg med babyen i magen. Greier liksom ikke se for meg at jeg snart sitter der med en liten en i armene, selv om jeg også gleder meg masse. Det at jeg nå skal være mamma resten av livet er nesten for stort til at jeg klarer å fordøye det.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 helt enig. nå er det plutselig mitt ansvar at en liten gutt blir lykkelig og trygg, sosialt intelligent og sterk nok til å takle livet.... herregud...:-)
UngVoksen-over termin Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 bare vent til du har 14 dager igjen....da kommer du til å merke at du begynner å bli litt lei av å være gravid - og være klar for å føde... :-) Naturen lager det jo slik at 9 mnd er nok. Da er vi lei - og gleder oss til å kunne ta på ett belte på dongeri buksa igjen! :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 deilig å minnet på akkurat det igjen. jeg vet det jo så godt og jeg gleder meg virkelig, men tomheten tok litt overhånd her i dag. tok nettop meg selv i å tenke to uker til før jeg blir mere klar!! det er jo en evighet!! så kanskje jeg er litt mere klar enn jeg var klar over! gleder meg veldig til å møte ham, til å se samboeren min i rollen som far, se besteforeldrenes glede..... blir godt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå