Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hva bruker dere isteden? tskjorte og truse som glir ned? er helt krise her nå..alle bodyer til kevin er for små..ikke så rart han må ha str 98- 104..og da må de være store i størrelsen..er helt fortvilet jeg nå..har vært en ivirig bruker av bodyene, synes de er såå praktiske..snufs..
d",)~^~^~ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 T-skjorte/ trøye og underbukse fungerer helt fint det :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 ser for meg at det glir ned og blir kalde sprekker..grøss og gru...spesielt foren liten barnehagegutt
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Nå som det er kaldt, bruker ho langarma ullgenser, og ullstilongs. Og truse da ) Funker det!
MamiMaribel Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Trøye og strømpebukse/leggings/stilongs. Men jeg passer alltid på at trøyene er lange, ellers er det håpløst. Vi har brukt todelt lenge, og det har ikke vært noe problem.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Vel har ikke brukt body på mine siden dem brukte 74 eller noe sånt. Synes aldri vi har hatt problem med t-skjorter eller gensere som sklir opp. Nå på vintern er det bare å stoppe gensern inni buksa innen man tar på dressen, ikke noe problem. Og har da aldri hatt problem med truser som skilr ned, det gjør dem jo ikke om de ikke er for store
tre små... Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 har ikke brukt body på jenta på en god stund nå. ho blir 3 år. rett og slett for det er jo så tungvindt når ho skal på do. så her blir det truse og t-skjorte/trøye. det funker bra men overdelen må være litt lang da:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 lenge sia guttungen brukte body....men vet de har bodyer helt opp til 5 år på babyshop
Jenny-penny Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Enig med deg, holder meg til body hele vinteren. Jenny er jo ca like gammel som Kevin. Orker ikke tanke på slike sprekker, fysj så ekkelt:o) Exit, name it og babyshop har body opp til 110 tror jeg det var. sjekk okaidi på Stovner også) Koser du deg med gutta boys forresten?
Joikaboll@ Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Superundertøy er tingen, genseren er så lang at den går på nedsiden av rompa.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Jr på snart 4 år bruker kun langermede ullgensere (tynne), truse og stillongs som vi putter genseren nedi. Utenpå det har han en myk bomullsbukse eller noe sånt. vi kjøper ullgrensrene litt store, så det blir litt å putte nedi stillongsen. Da er det ikke noe fare for at det blir gliper. Body sluttet vi helt med når han kuttet ut bleiene.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 har bare funnet 98 på babyshop og de er småå i størrelsen kevin er ganske stor..jada koser oss vi =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Sluttet helt med body da hun sluttet med bleie her.. Hun bruker trøye/t-skjorte og truse og strømpebukse. Trusa sklir ikke ned så lenge den ikke er altfor stor, og trøye stapper vi nedi strømpebuksa. Kan da ikke være noe godt å ha på body uten bleie? Må være vondt med de knappene, og såå tungvint når de skal på do.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Tuppa bruker stort sett ikke body lenger, hun blir 2 i april. Bruker genser og bukse på henne vi, går helt fint det! Vi gjør det jo selv
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi slutta med body når hun sluta med bleie (2 år og 3mnd). Ble ubehagelig for henne med knappene - og upraktisk ikke minst når hun skulle på do. Har alrid hatt no problem med at det blir sprekk og kaldt. Hun bruker trøye eller t-skojrte, strømpebukse, og enten jumper+skjørt eller selekjole+innejakke.
Regnbuens barn™ . Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 På Cubus kan du få ganske store bodyer, vi har i 110 tror jeg, peanuts sine. Men gutten min bruker de kun om natten..
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Sluttet med body i sommer. Da var han 2,5 år. Bruker trøye og stilongs. Funker supert.
mpmamman Skrevet 28. januar 2008 #18 Skrevet 28. januar 2008 Sluttet med body når hun sluttet med bleie( 2år og 4mnd) når de skal springe selv på do er det lurt å ha det lettvindt;) Har aldri opplevd gliper,men kjøper ikke navle t sjorter heller da:)) Lillebror på 1 hender seg ikke bruker body,har så mye ull tøy som er så godt og ha på og har ikke opplevd glipper på han heller:) da må det være for små klær
Salat Skrevet 28. januar 2008 #20 Skrevet 28. januar 2008 Er det ikke klønete for dem å gå på do med body egentlig?
alvefrøken Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Snuppa på snart to år, bruker truse og genser. Trusa sklir ikke ned på henne, men noen av buksene gjør det, fordi det ikke er så mye å henge den fast i, når det ikke er bleie Tenker at å bruke body, med trykkknapper i skrittet, er ekkelt når det bare er truse under...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Mini er akkurat fylt 2 år.. Vi måtte slutte med body for flere mnd siden.. Han bruker str 104.. Større str i body.. I barnehagen bruker han nesten bare superundertøy.. der er genserene så lange at de ikke sklir opp om du putter de nedi buksen..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 28. januar 2008 #23 Skrevet 28. januar 2008 Eller eventuelt hel lekedrakt som Janus selger.. I ull.. veldig kjekt og ha i barnehagen.. =)
pøber´n & je Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 T-skjorte og truse. Strømpebuksene han har er store i str, og rekker nesten oppunder armene, så her er det aldri noen kald sprekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå