Gå til innhold

Jippi!! Hjertet slår!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i stad fordi fastlegen min mente at her var det ikke liv da jeg var på kontroll for en uke siden. Ha ha hun tok feil! Hcg blodprøvene var og perfekte, steg fra 6000 til 12000 på to dager. Er så utrolig lettet, har vært sikker på at dette her hadde gått galt helt siden jeg var hos legen, Livet er herlig dere(-:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint:-). Gratulerer og nyt den følelsen. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er akkurat begynt på min 7 uke i dag, så det er ennå tidlig. Men sier dem ikke at sjansen er enda større for at det skal gå bra når man har sett hjertet slå?

Skrevet

Jo, det har jeg og hørt:-). Er i min 11 nå og gleder meg til ultralyd om halvannen uke.

Skrevet

Det skjønner jeg godt, gleder meg til ultralyd i uke 12 jeg og, er litt annerledes å se babyen da, enn nå som den bare ser ut som en peanøtt(-:

Skrevet

He,he... En søt peanøtt da sikkert:-). Lykke til videre ihvertfall.

Skrevet

He he jo takk for det og i like måte(-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...