Mamma*til*2små* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Var på UL i stad fordi fastlegen min mente at her var det ikke liv da jeg var på kontroll for en uke siden. Ha ha hun tok feil! Hcg blodprøvene var og perfekte, steg fra 6000 til 12000 på to dager. Er så utrolig lettet, har vært sikker på at dette her hadde gått galt helt siden jeg var hos legen, Livet er herlig dere(-:
mor til 2 prinsesser. Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Kjempefint:-). Gratulerer og nyt den følelsen. Hvor langt er du på vei?
Mamma*til*2små* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Er akkurat begynt på min 7 uke i dag, så det er ennå tidlig. Men sier dem ikke at sjansen er enda større for at det skal gå bra når man har sett hjertet slå?
mor til 2 prinsesser. Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jo, det har jeg og hørt:-). Er i min 11 nå og gleder meg til ultralyd om halvannen uke.
Mamma*til*2små* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Det skjønner jeg godt, gleder meg til ultralyd i uke 12 jeg og, er litt annerledes å se babyen da, enn nå som den bare ser ut som en peanøtt(-:
mor til 2 prinsesser. Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 He,he... En søt peanøtt da sikkert:-). Lykke til videre ihvertfall.
Mamma*til*2små* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 He he jo takk for det og i like måte(-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå