Gå til innhold

Når kommer tennene, egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 9 mnd har enda ikke fått en eneste tann.. Er ikke det sent? Er ikke antydning til tenner, heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt individuelt det, så tror ikke du trenger bekymre deg! Vet om babyer på 1 år som ikke har fått tenner enda. De kommer nok! :)

Skrevet

Bare kos deg med at du slipper å sloss med tanpussen hver dag, he he.

Nei det er eveldig forskjellig når får tennene, 9 mnd er ikke alarmerende sent akkurat, så det er bare å slappe av.

Lillegutt fikk sine første da han var 5.5 mnd, og etter det kom de raskt en etter en......eller 3 på en gang :o(

Skrevet

Vet om flere babyer som ikke har fått en enste tann før fra 12 - 18 mnd, så du trenger ikke bekymre deg. Alt er like normalt (mine fik sine første ved 7 mnd og 4 mnd)

Skrevet

Ja, jeg får se det positive idet :-)

Tusen takk for svar, forresten

Skrevet

Skjønne godt at du lure på det...hehe..Jonas e snart 10 mnd å har heller ikkje fått ei tann!Alle de andre vi kjenne har fått, men ikkje han...men dæm kommer vel når dæm kommer.. ;-) e jo lite man kan gjøre liksom!hehe :-)

Skrevet

Sønnen min fikk det rett før han var 4 mnder, alt for tidlig egentlig. Han fikk det mye tidligere enn tremenningen sin som er 5 mnder eldre. Tremenningen hans var 10 eller 11 mnder da han fikk. Alt er like normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...