Milli Vanilli Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Snuppa mi på 9 mnd har enda ikke fått en eneste tann.. Er ikke det sent? Er ikke antydning til tenner, heller..
Sivalur Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det er helt individuelt det, så tror ikke du trenger bekymre deg! Vet om babyer på 1 år som ikke har fått tenner enda. De kommer nok!
It's all about me Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Bare kos deg med at du slipper å sloss med tanpussen hver dag, he he. Nei det er eveldig forskjellig når får tennene, 9 mnd er ikke alarmerende sent akkurat, så det er bare å slappe av. Lillegutt fikk sine første da han var 5.5 mnd, og etter det kom de raskt en etter en......eller 3 på en gang (
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vet om flere babyer som ikke har fått en enste tann før fra 12 - 18 mnd, så du trenger ikke bekymre deg. Alt er like normalt (mine fik sine første ved 7 mnd og 4 mnd)
Milli Vanilli Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg får se det positive idet :-) Tusen takk for svar, forresten
Elinemor1 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Skjønne godt at du lure på det...hehe..Jonas e snart 10 mnd å har heller ikkje fått ei tann!Alle de andre vi kjenne har fått, men ikkje han...men dæm kommer vel når dæm kommer.. ;-) e jo lite man kan gjøre liksom!hehe :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Sønnen min fikk det rett før han var 4 mnder, alt for tidlig egentlig. Han fikk det mye tidligere enn tremenningen sin som er 5 mnder eldre. Tremenningen hans var 10 eller 11 mnder da han fikk. Alt er like normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå