Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er middagen ferdig. Jeg har laget hjemmelaga lapskaus i dag! *stolt av seg selv, selv om det er lett*

 

Og nå skal jeg og lillemor kaste oss over godsakene!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ hjemmelagd lapskaus er jo så godt.

Nam,nam.

 

Ble nesten litt misunnlig jeg nå,her er barna hos besteforeldrene i dag.

De skulle spise middag der,mannen er på jobb,så det blir nok dårlig med middag på meg i dag*snufs* :o)

 

Kos dere.

Skrevet

Tusen takk:)

Det har vi gjort.

Her er gubben på job og nå er det nesten tomt så han får ikke rester engang;) Hihi...

Skrevet

hihi:o)

 

Ble så sulten av å lese om lapskausen din så jeg måtte lage meg et ostesmørbrød(ble ikke akkurat det samme men pytt,pytt:oD)

 

Skrevet

åååh.. lapskaus... my favourite:D:D:D *sikle sikle*... nå ble jeg misunnelig alså..... ;)

 

Du kan gjerne få komme her å lage litt lapskaus til meg oxo. om du har veeeeldig lyst ;))))

Skrevet

Ikke det samme men godt er det!

Hmmm, kanskje det skal bli kveldsmaten?!

Skrevet

Hehe, vel, det tar noen timer da, så vi får ha det til gode;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...