Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Da er middagen ferdig. Jeg har laget hjemmelaga lapskaus i dag! *stolt av seg selv, selv om det er lett* Og nå skal jeg og lillemor kaste oss over godsakene!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 ÅÅÅ hjemmelagd lapskaus er jo så godt. Nam,nam. Ble nesten litt misunnlig jeg nå,her er barna hos besteforeldrene i dag. De skulle spise middag der,mannen er på jobb,så det blir nok dårlig med middag på meg i dag*snufs* ) Kos dere.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Tusen takk:) Det har vi gjort. Her er gubben på job og nå er det nesten tomt så han får ikke rester engang;) Hihi...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hihi:o) Ble så sulten av å lese om lapskausen din så jeg måtte lage meg et ostesmørbrød(ble ikke akkurat det samme men pytt,pytt:oD)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 åååh.. lapskaus... my favourite:D:D:D *sikle sikle*... nå ble jeg misunnelig alså..... Du kan gjerne få komme her å lage litt lapskaus til meg oxo. om du har veeeeldig lyst )))
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Ikke det samme men godt er det! Hmmm, kanskje det skal bli kveldsmaten?!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, vel, det tar noen timer da, så vi får ha det til gode;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå