anesofie Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har nesten helt sort og hard avføring om dagen, går ikke på jerntabletter, noen andre opplevd dette?? Hva kommer det av?? Har tre dager igjen til termin...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 det første jeg tenkte på var jerntabletter,, men siden det ikke er det aner jeg ikke.... kan være noe du har spist... har du spist noe de siste dagene som du vanligvis ikke spiser???
LilleBanan blir storebror Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 kan hende du har hemorodider på innsiden som blør. Dette kan gi mørk avføribg har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hemorider gir ikke sort avføring. Er kun fordøyd blod som blir svart, og da kommer det mye lengre oppe i fra tarmen/ evnt magesekken.... Avføringen kan bli sortere om du har treg mage..
grolla Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hvis du får magesmerter, (ikke rier da), så ta kontakt med lege. Ellers så kan det skyldes kosten, og du bør definitivt drikke mye vann og ta fiber for å myke opp avføringen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Hvis dette er blod i avføringen, som det jo kan være. Tror jeg det skal lukte ganske spesiellt/vondt i tillegg. Bør kanskje skjekke det opp med en lege eller noe.... Ellers tenkte jeg jerntillskudd, men det var det jo ikke...
vannkvinne82 *060208* Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 det kan godt være noe du har spist, en får for eksempel mørk avføring av blåbær, aronia o.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå