All done Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det er fullt mulig ja, hvis du er moden og klar! ) Jeg for min del har gått lang tur, gjerne to ganger om dagen i det siste, for å prøve å hjelpe til litt, men det funker dårlig gitt. Har nesten ikke kynnere engang... *furte* Men hvis alt ligger til rette for det så kan en lang tur sette i gang saker og ting ja! Håper det klaffer for deg da, UT Å GÅ!! *fødestøv*
All done Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Og nå så jeg lenger ned på siden her at du har åpning og er moden... Derfor, igjen... UT Å GÅ!!!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Trodde det kunne hjelpe hverfall, du er jo på overtid også :-D Håper noe skjer hos deg snart. Lykke til.... Jeg har 17 dager igjen men fikk de 2 siste 14 dager før så det er jo bare 3 dager til :-D I går bakte jeg 50 boller, gikk på tur langs strendene, hadde sex :-D I dag har jeg støvsugd hele huset, ryddet og brettet klær pluss spist en solid kompe middag. Hmmm, kanskje det skjer noe, masse kynnere men det har jeg hatt lenge.
apea28 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Har termin i dag jeg også.. Går tur hver dag, men er såå plaget med kynnere at selv den minste ting er slitsomt. Vil ha henne ut og fungere som menneske igjen.. Heller tung barnevogn og lange turer med hu oppi enn slik som nå.. Håper ikke går 2 uker til og jgg må settes i gang.. Tanten min sa det hjalp på prosessen å gå en laaang tur og tøye ittepå, men ikke vet jeg.. Tøye er jo så tungt det ogå hihi.. Lykke til..
Linnea&Julie Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Har termin om 2 dager jeg..Nå skal jeg snart til hestene å gjøre masse stallarbeid, så skal jeg gå en tur med den ene hesten som går fort, så jeg blir vel hengende på slep,hehe Håper dette kan sette i gang noe, for jeg kjenner fortsatt ikke kynnere en gang :/
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Gå en lang oppoverbakke så skal du se det skjer noe.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Ja! Det hjalp meg forrige gang. Slimproppen løsnet på morgenen og i 19 tiden på kvelden gikk vi oss en liten tur på ca 1,5 km. Da vi kom hjem i 19.30 tida kom den første ria.
Brunetta =) Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Behøver ikke være så lang tur men med mye oppover eller nedover.
Phantom´ Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Trapper, trapper, trapper... skal visstnok være effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå