Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Min lille sønn på 4 og en halv mnd har hatt bæsj i hver bleie både igår og idag.Han pleier kun og bæsje max en gang til dagen. Og han blir jo så sår!!! Smører han med sink salve ved hvert skift,men hjelper ikke noe. Han er kjemperød stakkar:-( Noen med tips? Bør jeg kontakte lege kanskje? Siden han ikke har bæsja så mye før? Han får mme og grøt.
tonemelone Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Såre romper ved avføring er normalt. Vær flink til å smøre på sink (den fra apoteket er meget god!) eller bruk potetmel... :-) Når det gjelder at han har begynt å bæsje mer... kan være at tarmene har brukt tid til å bli vant til fast føde ved innføring av grøt? Er det lenge siden grøt ble innført? Er han i ulage, har han vondt i magen, er bæsjen normal....? :-) Er det like mye hver gang, som det pleier å være i den daglige bleien? Her er det litt opp og ned med bæsjebleie... noen ganger er det mye en gang om dagen, eller så fordeles det litt utover dagen, 2-3 ganger... :-) Om du er bekymret, så tar du en tur til legen, det er det bare du som kan bestemme/vurdere. Du skal ikke gå og være bekymret, eller redd....! Lykke til! :-)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Unguementum M, salve som får på apoteket! GENIALT! Hjelper mot alt fra såre brystvorter til såre stumper.. Også er den billig.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Takk for svar. Han har fått grøt i tre uker nå,og har ikke hatt noe vondt i magen eller annerledes avføring før nå. Bruker natusan sink salven,den er kanskje ikke så god den? Og potetmel. Får ringe legen i morra,og ta en tur på apoteket for å få en bedre salve. HI
Twins i magen <3 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Heisann! Gutten vår hadde også en slik periode som varte fra han var ca 4 mnd til han var 5 mnd. Han ble også sår, vi bare vasket ordentlig med vann og klut og smurte godt med sinksalve. Ble bra igjen
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 A-creme er veldig fin. bruker den alltid jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå