Gå til innhold

Noah Alexander ble foedt 24 jan, 1 dag foer igangsetting:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa er vi hjemme fra riksen med verdens nyyydeligste gutt. 1 dag foer igangsetting d 23 jan. (13 dager over ul termin) bestemte Noah Alexander seg for aa komme ut av seg selv likevel:) begynte med rier i 23.00 tida, dro til riksen med en gang da riene kom veldig tett (mellom 1.5 - 3 min imellom og varte 45 sekunder).

likevel kom gutten ikke til verden foer 18 timer senere, kl 18.00 presis d. 24 jan. klarte 12 timer uten smertelindring i den alternative suite men bestemte meg da for epidural da riene var saa sterke jeg kastet opp. angrer absolutt ikke og blir epidural neste gang tror jeg.

vondest var det aa presse ut hodet maa jeg si- ble til en del sting etterpaa. Men absolutt verdt det naar man faar den premien for all slitet!! Har for lengst glemt hvor vondt det var, men blir nok likevl en liten stund til vi begynner aa tenke paa neste mann:)

Da takker jeg for tiden herinne !! Dere faar ha masse lykke til allesammen!! Gled dere!! Det er supert aa vaere mamma:))

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! Gleder meg til å komme etter :o) Kos deg med din lille sønn!!!

Skrevet

Gratulerer med gutten :) !

Skrevet

gratulerer så mye med den lille gutten.... kose dere masse :o)

Skrevet

Gratulerer med lille Prinsen=)) utrolig vakkert navn du har valgt til sønnen din... Min lille prins på 4 1/2 heter nemmelig Noah Aleksander han og=))

Kos dere masse=)))

Skrevet

Gratulerer så mye...=o)

Skrevet

takk takk:)

saa goey at det er flere som syns Noah Alexander er et vakkert navn og har doept soennen sin nettopp det:) syns selv det er utrolig vakkert!!

Lykke til ale sammen!!!

klemmer fra en sliten mamma og lille prinsen:)

Skrevet

Noah Alexander var den mest populære kombinasjonen i Norge i 2007, så han er nok ikke den eneste som heter det for å si det sånn...:)

Skrevet

Gratulere så mye med Noa Alexander! Ta deg tid til å nyte dagene!!

Skrevet

GRATULERER så mye enda en gang med lille Noah Alexander! Har sett etter deg her inne, men først nå fant jeg dette innlegget. :-) Ble vist lang fødsel på oss begge to. Gleder oss til å se dere snart! STOR klem fra meg og Victor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...