Gå til innhold

Sykehusangst!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har sykehusangst? Gruer meg mer til å ligge på sykehuset enn selve fødselen :(

(Er førstgangsfødene)...

Alle sier at jeg kommer til å synes det er deilig å være der siden jeg kommer til å bli så sliten! Er det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg har ikke sykehusangst, men du trenger jo strengt tatt ikke å være på sykehuset lenger enn noen timer etter fødselen, dersom alt er ok med deg og babyen. Men det er vel kanskje å anbefale siden du er førstegangsfødende, da det kan være problemer med amming etc.

Skrevet

jeg hadde det slik da jeg var førstegangs, og fikk ikke ligge på hotellet, så endte på vanlig barsel.. Gikk helt greit, men jeg orker ikke 4 dager på barsel (som jeg endte med sist) denne gangen... Men at det var deilig å være der, det er å overdrive. Gørr-kjedelig, tror jeg heller vi sier :P

Skrevet

Har det på samme måten...jeg håper på å få komme på hotellet i stedet for..

Skrevet

Jeg også gruer meg mer til sykehuset enn fødselen!! Har vært innlagt før og synes det var helt pyton. Vet jo at det er anderledes når en har ny baby og ikke er syk, men det er noe med sykehus.. Føler meg så dum! Liker ikke å spørre om alt mulig - og mange som jobber på sykehus er ikke av de hyggeligste jeg har møtt:( OG det teiteste av alt er at jeg er sykepleier selv ;o)

Skrevet

Det er noe med lukten og alle lydene jeg ikke liker.. Ler..

Men, hva mener dere med hotell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...