Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hei! noen som har peil på om jeg kan spise taffelost? står ingenting om den er pasturisert eller ei...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Spis i vei! Så lenge det ikke er nabobonden som har laget den er den ikke farlig!
*Super*Mamman* Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja, det kan du spise.. Taffelost er en smelteost, og smelteoster er ikke farlig. Det er kun oster som er modnet man skal være forsiktig med.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hehe thank u:) fikk skikkeli kick på sånn ost:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå