*Joa* Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Lurer på hvilken type jeg skal velge. Det er jo flere å velge mellom:)
*Joa* Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2008 Ingen med phillips babysitter?? Hva bruker dere da?? Lurer spesielt på typen Philips SCD497 Noen erfaringer??
trine2 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vi har en Phillips Avent.. er veldig fornøyd med den.9
candyland Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 tror philipsen vår har gått over til å hete avent.... vi har den dyreste og er kjempefornøyd med den. Men kunne godt klart oss med den som var hakket under. er temperaturmåler og nattasanger på som ikke ble så mye brukt da vi kjøpte den, men nå pleier han å slå på nattasangene selv når han er oppe å leker på rommet sitt, hehe.... Kunne vært litt bedre batteritid eneste, men bortsett fra det er vi kjempefornøyde. tar ikke inn støy, og reagerer med lys og lyd. hvis jeg skulle gjort noe annerledes, så måtte det være å kjøpt en som vibrerte, for kan være upraktisk når det laver ned med snø og jeg må ut alene med snøfresen mens minsten ligger å sover....
*Joa* Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 flere?? Finnes det noen som vibrerer?? Har også det problemet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå