Gå til innhold

mens smerter..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så syke mens smerter, i korsryggen og nederst i magen. kommer og går, men de kommer ikke alltid med kynnere...er av og til så vonde at jeg blir kvalm.

Får det når jeg har vært litt aktiv, vært på toalettet eller rett og slett bare snur meg i sofaen/senga.

Snakket med legen om dette, og hun mente at det bare var babyen som presset ned i bekkenet, men jeg har også nedpress av og til(ved kynnere) men det kjennes annerledes, som om jeg virkelig må på do liksom..

noen andre som har dette? vet hva som gjør at jeg får dette? kjenner babyen er aktiv, så er ikke redd for at noe er galt med h*n, men dette begynner å bli plagsomt nå. blir bare værre og værre. er i uke 36 nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt da jeg og lurer..er like langt som deg og har det som det...

Skrevet

Synes dette høres ut som rieaktivitet, kanskje slike maserier? Hvis ikke legen din vil høre på deg, så ring føden og forklar. De vil fortelle deg hva du bør gjøre eller ikke gjøre!

Lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg har noe av det samme som deg. Mye menssmerter og vondt i ryggen. Våkner om natten av at det gjør veldig vondt og jeg har trodd at fødselen er i gang mer enn en gang....

Men siden jeg venter tvillinger blir livmorhalsen målt ved hver kontroll og denne aktiviteten har i alle fall ikke hatt noen innvirkning på den enda. Legen har sagt at dette er pga nedpress. I alle fall når man har to blir nedpresset så tungt at dette fører med seg en del ekstra smerter og ubehag.

Jeg er forøvrig i uke 34, og begynner å bli lei disse smertene.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...