Gå til innhold

Korleis lastar eg ned musikk på mp3 spelar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein samsung mp3 spelar. Manglar installasjons cd. Kor på nettet går det an å finne den?

Kva gjer eg så? Kan nokon gje meg ei idiotsikker oppskrift på korleis dette mysteriet fungerar?

Ps. Manglar fullstendig teknisk innsikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

For det første; hvilken modell er mp3spilleren din?

Hvis du vet det kan du google samsung "modellnavnet" software (eller software download eller bare download)

Har du et nedllastningsprogram? Du kan jo prøve frostwire.. Eller om du skal laste ned hele album er kanskje torrenter noe for deg.. bare søk på albumet.

Hvis ikke kan du jo kjøpe musikk på både itunes, cdon.com etc..

Skrevet

Herrgud... ikke litte dum du da!!!! kvinnfolk som tror de har svaret på det aller meste og som ikke kan å bruke noe så enkelt som å laste ned MP3 musikk... Djeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzeeeezzzzzz!!!! Man må jo være totalt "evneveik" for å ikke klare dette:-)

Skrevet

Liksom min skyld at det neket på toppen her, mangler teknisk forståelse og er mentalt hjernedød når det gjelder bruk av svært enkle ting i hverdagen:-) Rull inn puppene Mylian og kutt ut med denne drittslenginga mot meg som person du bedriver:-)

Skrevet

Nammin vennen da, jeg mente det ikke sånn men du trenger jo ikke si sånne ting til HI, er ikke alle som har vår tekniske innsikt vet du :-)

Puppene mine har det bare fint, thank you, hvorfor ikke på msn lenger?

Skrevet

Hææææ... du på MSN? må da for pokker minne meg på at du har skifta nick mellom slagene her da:-) kommer en tur innom senere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...