Gå til innhold

Utslag på rier på CTG idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt satt ut jeg ;) og da er ikke jeg den som spør så masse :P

kan det fortsatt ta 3 uker til fødsel eller? er 38+5 idag.

har antydning til mens-smerter og magen blir hard hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det siden uke 37 jeg :P

Slår ut at jeg har rier, men de er ikke sterke nok så :P ingen baby enda her gitt =(

Håper det går bedre for deg :D

Skrevet

åh.. så kjedelig da :P Får håpe dem blir effektive til deg snart da :)

jeg la inn et innlegg igår, ikke en eneste antydning til fødsel, ingen kynnere eller noe. så inatt våknet jeg av mens-murring i magen ogkynnere i fleng, og har vært sånn siden og fått utslag på ctg idag.

skal prøve å ikke få noen forhåpninger da.. :)

Skrevet

Hvor mye skal det slå ut på CTG før det er rier da?

Skrevet

alt under 20 var ikke rier sa hun, jeg hadde flere utslag på de minuttene jeg var der, tok en stund før jeg skjønte det var akkurat de tallene som sa noe om det så jeg fulgte ikke så nøye med. Men vet det var litt over 40 noen ganger når jeg studerte de.

Skrevet

På meg slo CTGen ut på rier den dagen fødselen startet også, 12 min mellom hver (og dette kjente jeg ikke selv) men jeg var en uke over termin da. Men siden jeg lakk fostervann ble jeg jo sjekket med CTG to dager i forveien av dette også, men ingenting da. Så lykke til, kan hende det er din tur nå!

Skrevet

jeg som har forberedt meg SÅ på overtid fikk litt sjokk idag når jeg hadde 6 rie utslag på 25 minutter. Det har ikke sluttet, men de har heller ikke blitt vonde enda. men merker når de kommer for da blir pusten helt annerledes også den harde magen da selvfølgelig. slik har det vært siden inatt når jeg kjente den harde magen hele tiden + mens.murringene jeg ikke har kjent i hele svangerskapet :)

men jeg vet også at dette ikke trenger å bety at det skjer de nærmeste timene/dagene :) kan være lureri også..

Uansett er det veeeldig spennende å tenke; kanskje inatt? kanskje snart? :) kanskje-kanskje-kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...