juli2011spire:) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Blør litt i dag jeg ikke noe friskt blod, men ganske mørkt og litt tykt.. håper jeg ikke driver å mister...
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 håper det går bra.. ta kontakt med legevakta så kan du jo få UL for og sjekke at alt er bra??
tesseliten Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Krysser fingrende for deg jeg.. hvor mange uker er du på vei?? men kom deg til legen, ikke noe gøy å sitte å tenke på det..
mira86 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 jag hadde samme greien i uke 7 , fikk tidligere ultralyd og de sa alt var bra. blod er ikke ensforming for abort.
juli2011spire:) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2008 takk for alle svar jeg har fått innvendig gu og skal dit på onsdag.. jeg selv tror jeg er 11 uker på vei, legen er usikker og tror kanskje lenger, mens hun ene spådama her inne trodde jeg hadde termin i muligens oktober?? så er veldig usikker. ringte til sykehuset og fikk prate med en jordmor som sa det ikke var noe å bekymre seg over, men blir jo usikker for det liksom... men blir uansett spennende å se på onsdag....
mor til 2 prinsesser. Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde det sånn på lørdag. Det var veldig lite. Mer utflod med blod i... Har prøvd å få henvisning til ultralyd, men legen sa det var helt normalt og så lenge man ikke blør masse og har smerter, er det ufarlig. Men sikkert lurt å snakke med legen din. Lykke til:-)
juli2011spire:) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2008 uff nå begynner det bare mer og mer å ligne på starten på mensen...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Du må jo bare dra på legevakta..... Kjedelig å gå nå i noen dager føre du vet noe...
juli2011spire:) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 uff blir lenge å vente til i morra nå... for nå blør jeg skikkelig... legen min fikk ikke sjekket, og gyn. var ikke inne i dag, så da er det bare å vente til i morra.. forbereder meg på det værste nå... snufs....
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Uff håper virkelig det går bra med deg... Det er ikke noe gøy å gå sånn og vente Har du noe vondt da?! Masse lykke-til-og-trøste-klemmer
juli2011spire:) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2008 har vondt helt nederst i magen, som menssmerter...
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Uff, jeg fikk iallefall veldige kramper i magen etter en stund (ca en halv dag med kraftige blødninger) Det kan jo være at du blør av andre grunner da, har jo bodd på 1.tri i ett år nå og jeg har sett flere innlegg der folk har blødd kraftig av andre grunner enn abort f.eks at de er blitt befruktet med tvillinger og den ene tvillingen aborteres eller blodansamliger i livmoren. Nå er ikke jeg en ekspert altså men ville bare prøve å trøste litt med at det kan være flere grunner enn SA Du får si ifra hvordan det går med deg...
juli2011spire:) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. januar 2008 tusen takk for fine svar dollface prøver å ikke tenke på det, men ikke lett. slår meg litt til ro med at nå har det værste gitt seg, kommmer mest nå når jeg tisser.. hadde litt mensenkramper på dagen i dag, men da gikk jeg også å anspente meg og var veldig nervøs, nå ligger jeg på sofaen å viler og greier slappe av..
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vet ikke så mye om det, men vet at hvis du har SA, så hadde du blødd i ett hele tiden.... Når du sier du har mest når du tisser, så skal du ikke se bort ifra at ting er helt ok;) Vi satser på det beste for deg.....
juli2011spire:) Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. januar 2008 takk for fine svar fikk akkurat beskjed om at skolen i morra er avlyst så tiden fram til ul blir laaang... 13.20 får jeg vite om jeg fortsatt er en kommende mor... *håper håper* uff klagete innlegg asså, men må få det ut ett sted! SORRY...
juli2011spire:) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 30. januar 2008 ja ja, da kommer jeg fra ul. må neste takke for tia her inne da... jeg har mista babyen min.. sitter bare å skjelver nå.. men til dere som har svart og støtta meg før, tusen takk for alle hyggelige ord...
mor til 2 prinsesser. Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Det var trist å høre. Jeg skal på ultralyd i kveld og er også bekymret for at jeg har mistet. lykke til videre:-)
Bambino&brødrene Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 Da er vi to som mistet i dag. Trist og dumt, men det er bare å tenke at kroppen har ryddet opp, og at det nok var et foster som kanskje ikke ville blitt et friskt barn. Sånn sett så skal vi jo være glad for at det skjer, men jeg inrømmer at det ble en del tårer likevel. Vi prøver igjen så snart det er mulig! Ønsker deg lykke til.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er så lei meg for at dere har mistet, 110108 og Bambino. Det virker som om dere tar det etter forholdene greit, men det er jo veldig skuffende uansett. Jeg håper at dere snart er tilbake her inne, og at det går bedre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå