Gå til innhold

Våknet kl 14 idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne at det er mulig å sove i ett strekk i 14 timer??? Begynner egentlig å lure på om noe er galt med meg jeg:(. Tror jeg må være det lateste menneske jeg kjenner. Er i uke 23 så føler ikke at jeg kan skylde på grviditeten heller. Det gjør iallefall ikke mannen min:(. Han synes jeg er skikkelig lat han. Noen flere som kan sove i det uendelige??

Nå er kl 16 og jeg skal hente dattra i barnehagen, men er dritsliten og klarer såvidt å motivere meg til å reise meg opp.....................

Utrøtte tips og superkommenterer til mannen min mottas med takk!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er kun 12+3 uker på vei. Men klarte å sove i 12 timer til idag. Det var helt utrolig nydelig da. Og jeg pleier ikke å sove så mye. Så det må da være noe med graviditeten å gjøre vel ?..

Skrevet

Leser på profilen din at du skal gifte deg med verdens snilleste Steinar. Syns IKKE han virker som verdens snilleste, når han ikke har forståelse for at du kan være trøtt. Selvfølgelig kan du skylde på graviditeten når du er i uke 23. Har desverre ingen superkommentarer til mannen din, kjenner bare jeg blir forbanna på dine vegne.

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Er konstant trøtt. Etter en god natts søvn kan jeg godt sovne på sofaen og sove hele formiddagen hvis ingen forstyrrer meg.

Og mannen min synes heller ikke noe om at jeg er så trøtt...

Er 20+2 jeg, og hadde liksom regna med at det skulle gi seg etter ca 12 uker, men jeg er trøttere enn noensinne.

Skrevet

Jeg er i uke 17 nå, og er også veldig trøtt. Og det er jo ikke så rart at vi er trøtte.., vi lager jo ett nye mennesker inne i kroppene våre!

Det er en svær prestasjon, og vi trenger hvile for å få det til.

Og DET synes jeg alle menn bør skjønne. De kan aldri helt sette seg inn i hvordan det er, siden de ikke kan være gravide selv, men det minste de kan gjøre er å vise omtanke og forståelse for at vi ikke er like energiske som vi pleier å være.

En liten utblåsning der, men jeg synes du bør si klart ifra til mammen din hvordan du har det, og KREVE forståelse.

Og jeg synes ikke vi bør si at vi bruker graviditeten som unnskyldning for at vi er trøtte. Det er bare ett faktum at vi er trøtte, og vi må lytte til signalene kroppen gir oss.

Skrevet

...det jeg prøvde å si er at jeg synes ikke vi trenger å unnskylde oss for noe;-)

Rap ivei, promp, sov og spis det du får lyst på. Vi er bare slik nå.

Skrevet

helt eni lille luna:) dæm må bare takle at vi ikke e i helt normal form:)

Skrevet

Å så deilig å høyre at det er fleire her som er trøytte og umotiverte!

Har følt meg som verdas verste mamma og sambuar. Er så trøytt idag. Føler at eg kunne ha sove rundt om eg fekk lov. Og så slik ein dårleg samvittigheit ein får.

Eg har gått som ein zombie i heile dag. Stod opp klokka 7, tvang meg til å "stå opp". Men så lite nyttig som eg har gjort idag så kunne eg liksågodt ha holdt senga og blitt der.

Eg gret når sambuar kom heim, rett og slett av dårleg samvittigheit fordi eg ikkje har gjort noko av det eg tenkte eg skulle gjere.

Heldigvis har eg ein sambuar som er heilt topp, og veldig forståelsesfull.

Han trøsta meg han.

Du får nok berre fortelje han at for enkelte så varar trøttheiten lenger enn dei 12 vekene ja.

Skrevet

For kun en liten stund siden sov jeg nesten 20 timer i strekk, og da jeg våkna hadde jeg aldri følt meg bedre. Skikkelig rart det der, kroppen trenger nok hvile. Tror det der med trøtthet sikkert er en del individuelt.

synes det er kjempetungt å skal springe mellom slik jeg gjorde. Det går bare ikke.

Skrevet

Tusen takk fr støtte alle sammen. Egentlig litt godt å se a flere er i samme situasjon. Skal vise steinar alle svarene jeg har fått, så kan han ta det som han vil. HA!

20 timers søvn hørtes UTROLIG deilig ut:):). Har fri frajobb i morgen og jeg:):I) Håper ikke jeg slår den rekken da:)

Skrevet

Hehe, da blir det ikke mye gjort hvertfall ;) Bare tulla. :)

Ja, vis ham innleggene, tror vi er en gjeng ganske enige damer, sånn sett. Tungt å være gravid!

Skrevet

Fra lørdag til søndag sov tantebarna mine hos meg. Jeg stod opp med de to når klokken var halv åtte (hadde lagt meg i tolv tiden). De ble hentet av pappaen klokken tolv. Etter at de var gått var jeg helt utslitt og gikk og la meg og sov til klokken var fem på ettermiddagen. Så gikk jeg og la meg igjen klokken elleve.

Det er skikkelig kjipt å være så mye trøtt! Jeg gidder jo nesten ikke å gjøre noen som helst ting. Men det er jo tydeligvis (og heldigvis) ganske vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...