Musemor med tre søte små Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Var å handlet før idag, og etter en stund kom en vel kjent lukt opp av vognen. Tar heisen ned i 1. etg for å finne stellerom. Ser at både døren til damedoen og den til stellerommet står på gløtt og er ledige. Likevel løper en kjerring rett forand vognen og inn på stellerommet for å gå på do, og der blir hun i 20 min. At ikke folk kan ta hensyn..............
Sivalur Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vet du, sånt som dette har ergret meg også til tider. Men så var det noen som skrev så klokt her en gang: hva om denne damen har utlagt tarm eller noe tilsvarende? hva om hun trenger et handikapptoalett med sånne håndtak for å klare å sette seg ned? Du vet jo ikke hvorfor hun valgte det rommet, jeg går ut fra det var handikapp do og stellerom i ett, for når det er bare stellerom pleier det ikke være do der. Vel, ikke alltid ting er som man tror. Kanskje hun også bare var frekk og hev seg inn før deg. Du får bare heve deg over det, dagen din trenger jo ikke bli ødelagt av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå