Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hva ville dere valgt? Jeg fødte på Storken sist, og er ikke i tvil om hva jeg skal velge denne gangen!! Hadde bare badekar som smertelindring sist! Og en fantastisk jordmor!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jeg hadde Føden sist, fikk ikke velge pga 2 uker overtid og stort barn, og vil gjerne på Føden denne gangen også. Var kjempefornøyd jeg, babyen kom seg ut, og på tross av at fødselen ble litt dramatisk, så forhold de seg rolig og jeg fikk ikke vite hvor dramatisk det var før etterpå jeg... Hadde epidural jeg da )
It's all about me Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Var både på Storken og Føden sist. Denne gangen drar jeg til Voss!!!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Var på storken... veldig fornøyd!!!!
ticalinda Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Er storken ABC på Ullevål? Jeg har fått fødeplass der, og gleder meg masse til det.... (vel ,relativt masse da...)!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Storken er i Bergen.... Jeg har født på føden & storken. Blir storken neste gang Voss kunne jeg gjerne tenkt meg, men litt redd for at det ikke blir tid å reise oppover. Lite lyst å føde i bilen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå