Gå til innhold

madrass og dyner til bebbisen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som hvor en kan kjøpe madrass til å ha i ei lita vugge og dyner og puter til bebbisen som kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en billig skumgummimadrass på Jysk som jeg klippet til så den passet i kurven. Kjøpte dundyne der også. Det er ikke anbefalt å bruke pute før babyen er litt større - mine to første fikk ikke pute før de var ca et år.

Skrevet

når jeg fikk nr en for to år siden anbefalte de pute helt fra begynnelsen..

har kjøpt på princess veldig fin og ikke så tykk dundyne og pute til barn, men koster litt , men syns det er vært de kronene..

Skrevet

Jeg kjøpte en liten dyne (65X80cm) fra Høie på Barnevognhuset i Ullevålsveien for ca 240 kr. Et par dager etter så jeg tilfeldigvis nøyaktig samme dyna på Kid interiør, for 179 kr eller deromkring...

Skrevet

men skal man ikke holde seg unna dundyne til små barn pga allergi eller noe?

Skrevet

Tror ikke man trenger det hvis man ikke er superallergisk selv eller noe? Sånn sett vil vel "naturlig" kanskje være greit eller? Man får vel prøve seg fram og se om noe skjer.. :)

Skrevet

ville ikke anbefalt dundyne til småbarn. velg heller noe fra høie`S allergico serie. madrass som sagt over får du kjøpt billlig på just og bare skjær til

Skrevet

Til Kurven (krybbe) blir det skummadrass fra jysk eller hansen og dysvik (mamma fikser det).

Til Senga vil jeg ha en Drymadrass da den virker så genial i forhold til vask osv. http://www.dry.no/dry_kid_fiber.html

Av dyner kommer vi trolig til å kjøpe vaskbare dundyner da disse er lunest, og i forhold til allergi er det opp og ned hva de anbefaler. Dersom dynen vaskes og luftes hyppig skal dun ikke være noen fare (er det ekstrem allergi i familien så vet man stort sett hvordan man har det i fht dun). De fleste dundyner av litt ok kvalitet kan nå vaskes;) Mulig jeg kjøper en liten dyne i fiber da denne ikke brukes så lenge og gjerne er med på røff behandling på gulv og ute osv. I tillegg blir den jo ikke brukt så lenge..

Skrevet

Kid har tilbud på Høye dun dyner som er noe med hyperalleri... 30%

jeg kjøpte den minste dynen til vong og junior dyne til sprinkel seng for totalt 380kr.

Gikk rett på junior dyne pga de vokser fra 80x100 veldig fort. Like greit å brette junior dynen litt under madrassen evt.. så har en dynen lengre, og slipper å kjøpe ny etter 10-12mnd.

Dama i butikken som anbefalte det!

30% på Kid er ut neste uke også...gjelder alle varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...