Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hva har dere kjøpt til nå? er 30+2 på vei og har kjøpt vogn å bilstol+ litt klær da:)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 bestilt vogn, men den kommer ikke i butikken før i mars... bilsetet er kjøpt, seng m madrass og overmadrass, himmel og sengesett/kant, dyne og pute.. kjøpt en del klær og noen pledd, flasker, smukker og ammepute.. Jeg begynner å nærme meg målet;) Ingenting er vasket eller skrudd sammen å satt opp, men det ligger ihvertfall klart.. Mangler stellebord/balje/såper, evt. pumpe, ammeinlegg/bh.. Jada, fortsatt litt å bruke penger på Er ca. like langt på vei som deg!
Dizzie_mortil3 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Absolutt ingenting, men regner med å bruke en del fra forrige barn! Har ikke hatt tid heller, må bruke permisjonstiden antagelig...håper på en ikke altfor tidlig fødsel da.
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det er jo veldig greit når du har unger fra før, men for meg som skal ha førstemann er det veldig mye som må handles inn....
Mininni Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har vogn, bilstol, litt klær, lammeskinnspose, babyhåndkle, dyne og sengetøy. Mangler masse ennå....seng og madrass, lammeskinn, bilsete osv osv.....men tar det litt etter hvert, jeg. Er i uke 32, forresten
*tybber* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Vi har vogn, seng, alt av klær, babygym, sånn "huske"/vippestol, voksipose og ammepute. Noe er fått, annet er kjøpt. Mangler stellebord, stelleveske, bilstol (men det skal jeg låne av søstra mi), madrass, babycall, sånn vanlig vippestol, lekematte, og selvsagt dyner, puter, laken og alle de småtinga.
ma-85 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Er 31 uker. Vi har kjøpt bilsete, og det er det eneste som er i hus. Skal få en del arveklær, sengetøy, dyner og sprinkelseng. Mamma og pappa kjøper vogn. Vi må kjøpe stellebord, litt klær og alle de småtinga...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Vi har også kjøpt endel.. Klarer ikke å vente, synes det er så koselig! Vi er snart 29 uker påvei...
mammalade4 Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Har vogn,bilsete,tepper,klær,kommode,badebalje,brystpumpe,flasker,smokk,ammeinnlegg,zinksalve,en stor pakke bleier,stellebord, senga kommer i slutten av februar,smekker,bind,laken,++ Jeg ser ikkefor meg å handle så mye de siste ukene pga av bekkenløsning, så da er det like grit å få det meste i orden mens man enda er i form. Ingenting er selvfølgelig skrudd opp enda.
1baby,og 1 spire Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Er 30+5 Har kjøpt alt.Men blir nokk noen småting som vi sikkert finner ut vi trenger etter hvert som må handles inn.Godt å ha alt i hus, begynner å bli tyngre å gå i butikker nå.
Phantom´ Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Venter nr 3, så vi har det meste fra før, men jeg har kjøpt nytt bilsete og sovepose. Tror vi har alt vi trenger nå, unntatt en kommode til babyen. Venter jente denne gangen og har gutter fra før så jeg har handla mye rosa babytøy på salg nå i januar.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 godt å høre andre me har handla litt;) Kjenner det blir travlere for hver dag å gå i butikker.. så gla for jeg har jort unna såpass;) å resten kommer vel i hus ganske snart..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 jeg er 29+4 uke på vei å har fått i hus: -vogn -voksipose og lammeskinnpose -vogndyne -stellebor med d som skal til -seng med madrass,dyne,pute, sengeklær, tisselaken, sengekant, uro -vippestol -lekegrind med leketeppe i - klær -stelleveske - flasker - brystpumpe -kosebamse -pledd -bilstol + en del småtterier har fått mye av mine tanter som nettopp har fått smått, så måtte bare ta i mot vis jeg ville ha d:) men jeg synes det er godt å tenke på at jeg i bunn og grunn er ferdi:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå