Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Synes ikke jenta vår har blitt noe bedre etter vi begynte med malt. Men så ser jeg her inne at noen anbefaler 3 ts med malt pr liter. Her om dagen da vi ringte sykehuset for å høre, sa de at hun skulle ha 1 ts fordelt på et døgn, og det blir ca en liter. Burde vi prøve med mer, eller kan det bli for mye?
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jeg måtte opp i 2 ts for å få d i gang så gikk jeg ned til 1 ts per 30 ml.. da var han 6-7 mnd når vi begynte me d.. fikk først oppgitt ei latterlig oppskrift hos den ene HS. så jeg prøvde i en mnd uten noe effekt.. så var den andre som sa at jeg måtte økë til han fikk litt utblåsning.. hvor gammel er jenta? får hun kun mm?
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Jenta er bare 19 dager gammel og får mme, siden jeg mista melka etter bare ei og ei halv uke :/
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hvor lang tid går d mellom hver gang hun har avføring da? kan jo gå ei uke å d er like normalt når de er så små.. vet før så blandet de bestandig litt malt i mme.. men vet ikke hva som er praksis no.. har slippet d heldigvis..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 hvilket merke bruker du på morsmelkerst? har en gutt på 3mnd vi prøvde malt på han pga mageproblemer men det hele endte med at han fikk veldig løs mage.nå har problemet m magen hannes sluttet heldigvis .så vær litt forsiktig med malten den kan nemlig slå begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå