Gå til innhold

Forstår meg ikke på mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er så utrolig rar noen ganger! Han sier til meg at jeg baaare må dra på trening eller ut på besøk eller shopping, men når det kommer til stykket så passer det aldri for ham, da er det alltid slik at han har tenkt å gjøre et eller annet, som selvfølgelig er viktigere enn det jeg skal.. Hvis jeg f.eks. har bestemt meg for å ta en spesiell steptime, nei da mååå han si at han også hadde tenkt å trene.. Så får jeg dårlig samvittighet for at jeg dro på den steptimen, når han hadde tenkt å trene..

Uff, måtte bare syte litt.. Føles urettferdig av og til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra i god tid.

Evt lag "timeplan" for når hvem skal gjøre hva.

Skrevet

Sett krav og ikke spørr om lov, gi beskjed: I dag skal jeg......, så du trenger ikke legge noen planer akkurat da. Like mye hans barn tross alt.

Skrevet

Da begynner du å gjøre akkurat det samme mot ham. Når han sier at han skal dra på trening, så sier du "jeg som hadde tenkt å dratt på den morsomme treningen idag" eller et eller annet.

Skrevet

Vi har en ukekalender som henger på veggen hvor alle planer skrives ned. Det er førstemann til mølla-prinsippet.

Skrevet

Sier alltid ifra i god tid, gjerne dagen før og jeg sier at jeg skal... likevel blir det diskusjon.. Får det jo stort sett som jeg vil, men skulle ønske det ikke ble slik diskusjon hver gang jeg skal noe..

Skrevet

Ukeplan er kanskje ikke så dumt nei... Hm..

Skrevet

har du sagt fra i god tid, og han har "godkjent" det, så skal du ikke ha dårlig samvittighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...