madde på pergo Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Uff... Blir så lei meg av å se på de andre forumene her inne på BIM! Noen som stiller et helt uskyldig spm, blir overøst av frekke, hensynsløse kommentarer! Da er det noe annet her inne på BliGravid! Her er alle så hyggelige og hjelpsomme med hverandre... Nesten så jeg "gruer" meg til å gå ut fra BliGravid når tiden er inne for det...
*gullungen med okt spire* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 ja der har du helt rett har sett masse dritt komentarer å slening ,vi er da her inne for å få råd å støtte..og det er vel ingen ting som er et dumt spørsmål syns jeg å da men...da er det vel bare å la vere å svare da viss en syns det er så teit å ikke komme med frekke komentarer..er helt enig me deg der!!!!!!!!!
mmognr2 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Enig med dere! Men -hi-hi - det er vel bare hormonene som florerer! ;-) Jeg håper i allefall at ikke alle i den virkelige verden egentlig er så kritiske til alt og alle!
LabbogLine Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Helt enig jeg også... Dette er jo et forum for folk som er i samme situasjon, og siden vi er forskjellige vil vi jo også lure på litt forskjellige ting. Jeg syns også at folk inne på bli gravid er veldig støttende, og hjelpsomme overfor hverandre:) Koslig å være her inne, er nesten blitt litt avhengig vett:)
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 ja jeg trives her på bli gravid. kunne tenkt meg å være her helt til termin mn da blir d lite å snakke om etterhvert kanskje :S mn dere er noen supre jenter, d skal dere ha
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Har jo vært inne på både 1. og 2. trimester før jeg, men oppdaget dette forumet for noen uker siden, og synes det er såååå koselig her!! Kjempefint å få støtte og gode ord. Gruer meg nesten litt til å dra herfra :-P Og helt enig med HI her, er alt for mange frekke mennesker.
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Syns hormonene koker voldsomt inne på 1 trimester ja...og syns det har vært voldsomt så folk skal krangle der inne....mye koseligere her...
Mummimamma:-) Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Helt enig med deg! Men det blir vel hyggeligere når vi kommer inn på 1. tri tenker jeg:-)
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 åja såklart....kom over med spirene snart...trenger virkelig mange flere positive sjeler der...
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 tru meg, vi er alle på tur..venter bare på ikm å positiv test så er vi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå