Gå til innhold

Nå har vel de fleste her inne passert 27/28 uker?


Allerførstegang

Anbefalte innlegg

Rart å tenke på at de fleste babyer som fødes når 28 uker er passert har en god sjanse for å overleve. Det er vel en grunn til å feire litt? :-)

 

Selv om vi jo holder igjen en god del uker til ;-)

 

Det gikk liksom litt opp for meg at det er et selvstendig lite liv jeg bærer på da jeg leste i svangerskapsboka at barnet har en sjanse til å overleve nå.. Med hjelp fra sykehuset selvsagt, men likevel. Veldig rart å tenke på...

 

Håper alle trives med graviditeten. Jeg syns de siste ukene har vær innmari fine. Det må jo være noe i det folk sier om at 2. trimester er det beste - kvalmen forsvinner og overskuddet kommer litt tilbake igjen. Håper starten på 3. trimester blir like ok. Så begynner det vel snart å bli skikkelig tungt. Men akkurat nå: Grattis til oss alle i 28. uke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått 28 uker! Jepp, det begynner å nærme seg nå... Er selv i uke 29. Blir bare mer spennende for hver dag som går; en dag mindre til mål:) Litt rart å tenke på at jeg snart skal bli mamma... Men gleder meg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis til dere!:) jeg er nå 30+1 uker på vei!:) Det hjelper..har hatt et supert svangerskap til nå,bortsett fra den vanlig utmattelses-følelsen/kvalmen i 1.trimester.. merker nå at jeg begynner å bli sliten igjen,men er jo ikke så rart:) under 10 uker igjen til termin!:) moro!alle de store tinga er kjøpt inn,og egentlig mangler jeg små ting som hygieneutstyr til prinsessa!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er nå 28+3 og veldig happy med at jeg omsider har tatt fatt på 3.trimester - siste "etappe"! Synes 2.tri var så langdrygt jeg:-) Men nå kan man jo snart begynne å skimte slutten i det fjerne, det er litt rart å tenke på... Gleder meg vilt til april og til å se gutten min! Tror det blir en fantastisk tid å få barn på - med en hel vår og sommer framfor oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Er i uke 31 nå og er veldig glad for at alt har gått så bra. Det er godt å vite at skulle den lille komme før tiden, er vi sikrere på at det vil gå bra nå enn noen gang i svangerskapet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...