Gå til innhold

laange dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sykemeldt, og kjeder meg utroli om dagene..er helt tom for ideer på hva jeg kan finne på,mens typen er på jobb..

noen som har noen gode tips på hva jeg kan gjøre hadde jeg blitt kjempe glad?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært sykemeldt lenge?

Jeg hadde 2 uker igjen av jobben nå før helgen, men klarte ikke mer, så er nå sykemeldt. Dvs at jeg har 5 uker igjen til terminen.

Kjeder meg ikke så veldig foreløpig. Pusker litt her hjemme, og så har jeg endel håndarbeid jeg holder på med (skal gi broderier i julegave til familien). Så tiden flyr. Men dagene kan nok bli lange ja. Blir iallfall veldig sugen på sosial kontakt ;p

Skrevet

hehe "bare" 5 uker!

Jeg har vært sykmeldt i 20, men har vært såpass dårlig at jeg bare har ligget i en haug - nå har jeg begynt å kunne både tenke litt og røre en anelse på meg. Så da prøver jeg å gjøre alt det jeg faktisk kan gjøre så belastningen på gubben ikke blir så stor.

Resten av tiden går med til å sysselsette helsevesenet.

Skrevet

har vært sykemledt 1 mnd nå..er 29+5 på vei=)

noen andre som har noen gode råd?=)

HI

Skrevet

I den tiden jeg har vært sykmeldt har jeg fått dagene til og gå med,scrap booking,diverse andre fotoalbum,seriøs opprydding i gamle brev,regninger og papirer,barnerommet,vask av barneklær og annet utstyr,Laget takkekort,dåpskort,planlagt dåp,masse byturer,treffe venner,slappe av,bake.

Har litt og gjøre hver dag:=)

Kjempe greit...

Og alt en kan gjøre nå før barnet kommer vil være gull verdt,når barnet kommer vil du bruke mest tid på den:=)

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt store deler av svangerskapet. Jeg har vært ute på cafe med venninner som er hjemme med baby, el av andre grunner. Drar å spiser lunsj med samboeren på Univiersitetet en gang i blant. Shopping, leser, rydder i skuffer og skap, gjør i stand babyens ting, strikke babytepper etc etc..

Har også fremkalt mange bilder som jeg har satt inn i album, og i dag og i går har jeg bakt endel som jeg har frøset ned til barselsbesøkene som snart kommer :)

Jeg har passet på å ha èn oppgave eller ting jeg skal gjøre hver dag, det kan være alt fra å gå til jordmor, lage en god middag (som er litt mer avansert enn de vanlige "etter-jobben-middager"), vaske kjøkkenhyllene, besøke en venninne, ta hele klesvasken, lage noe godt som samboeren og datteren min kan ha med seg til lunsj neste dag, skrelle og dele opp i biter grønnsaker som jeg setter i vann inne i kjøleskapet, slik at man kan gå å knaske på dem når man er fysen osv osv.

Har heldigvis kun 2 uker igjen til termin, så nå gleder jeg meg til å fylle dagene mine med masse babykos istedet :)

Lykke til i ventetiden :)

Skrevet

Lese en bok. Liker du håndarbeid i tillegg er lydbøker genialt! Dumt å bruke masse tid inne på disse sidene ihvertfall... Da føles det som tiden står stille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...