lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 kan man ha pasta oppi hvitsaus, blande med pølsebiter , ost på toppen og inn i ovnen? hva mere kan man ha oppi?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det skal vi faktisk ha til middag idag da jeg ikke har tid å lage noe skikkelig. Kan ha bacon oppi hvis det ikke er veldig små barn for det kan være veldig salt. Og skinke. Kan jo også ha grønnsaker.
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Klart du kan det! Bland et egg oppi det der så blir det litt fastere i konsistensen. Du kan godt ha oppi løk, hvitløk og/eller andre grønsaker også. Sopp og squash r ikke så lurt, det gir fort fra seg en del væske og retten kan bli suppete. Et godt tips er å steke pølsebitene lett i panna sammen med aktuelle grønsaker, og så blande dette og pastaen i sausen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå