Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Er det noen som har erfaring med å snu en baby som ligger i seteleie? Snuppa har ligget med hode ned siden uke 28, og i går i slutten av uke 37 snudde hun seg i seteleie. Jeg har fått time til å forsøke å snu babyen i morgen. Har noen gjort det? Er det veldig smertefullt? Fikk beskjed om at jeg måtte møte fastende for snuingen kunne ende med keisersnitt. Jeg hadde gledet meg til fødselen, nå er jeg bare redd...
Dolly Duck Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei! jeg har også ei snuppe i sete. Skal inn til sjekk på torsdag, da er jeg 36+4. Det var en tråd om dette tema for noen dager siden. Der var det flere som skrev om sine erfaringer. Dersom du leter lenger nede blandt trådene, finner du den nok! Lykke til, jeg håper snuppene våre tar til vett! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå