Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har begynt jeg:) Så at gullet begynte å presse og da satte jeg han på potta. Så nå har det begynt for alvor:) Han er 6mnd:)
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Eldsta begynte å gå på potte da hun var 2 år og 1mnd. I løpet av 2-3mnd var hun bleiefri. Minsta er snart 13mnd og jeg har ingen planer om å sette henne på potta enda, det er hun overhodet ikke klar for. Dessuten er sommeren en flott tid å ha bleieslutt på, så vi venter uansett til da.
Gothminister Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Han var vel ett sted mellom 2-2 1/2,da ble han interesert i noen få dager,mwn det gikk over. Begynte nesten brått på 3 årsdagen sin. Da ville han bruke potta,og 4 dager etter det ble han helt bleiefri (på natta også)
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Har begynt for en ukes tid siden. Er 18 mnd og maser stadig om do og bæsje. Ikke alltid han har rett, men han har fått til noen bommelommer, faktisk, så da prøver vi. Legger ikke akkurat sjela i det ennå, da
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg var bæsjebleiefri da jeg var 10mnd.. Derfor jeg begynner tidlig med minsten,for kan jeg klare det så kan han klare det:)
pandabjørn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 nå må du huske på at vi jenter lærer litt fortere enn gutta da hehe.. synes det var litt vel tidlig med å begynne pottetrening når han bare er 6 mnd......!
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 begynte da han var 6 mnd.. ikke lange tiden før han stortsett bæsja på potta.. no e han 10 mnd og ikke mange skitt bleia e ha bytta sia vi begynte me potta
selfangerkjerringa Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 er jo ikke alle som kan sitte ved egen hjelp når de er 6mnd... da virker det litt drøyt å sette dem på do ja. Eller potte.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Vi jenter er kanskje kjappere,men vi må ikke undervurdere gutta;) Gullet syns det er gøy å sitte på potta. Smiler og babler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå