LizzyG Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Han kommer i morgen, men pleier de å se papirer på huset?
ToPrinsesser<3 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Tror de liker å se et målebrev og kopi av husforsikring, evt bekreftelse på forsikringsselskap. Det ville han vi brukte se.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vi hadde takstmann her i romjulen, han måtte ha: *Skjøte *Forsikringspaierer på bolig *Oppmåling av tomt (altså antall mål/kvadrat målt avsånn som "kan" det) *Hustegninger
LizzyG Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Ok, da skal jeg finne det frem til han. Forresten, sier han hvor mye huset er verdt når han er ferdig med runden, eller må han "hjem" for å regne litt på det. Hadde verdien økt mye på boligen deres?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Han må nok "hjem" først ja, i hvertfall måtte vår det. Vi prøvde å fritte ham ut, men han sa han nektet å gi noe overslag så vi måtte pent vente. Hos oss hadde verdien steget veldig mye på litt over 3 år, men det kommer nok mest av at vi har gjort så masse med uteområdet, før var det bare kupert landskap, vi har gjevnet ut, anlagt hage, bygget terasse osv. Herøkte verdien fra 1,4 mill til 2,6 mill.
LizzyG Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Hehe... jeg liker å høre at det har steget mye i verdi, for det håper jeg vårt også har gjort;) Han som kommer imorra har takstert huset for de forrige eierne, så blir spennende å se hva verdien er nå. *håper det har økt på mye at vi kan ta opp billån i huset*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå