Gå til innhold

Hjelp!!! Jeg er blakk......


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... og fødselspengene har enda ikke kommet inn på konto'n!

Er det flere som skulle ha hatt penger utbetalt den 26. som enda ikke har fått de.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ned dit og hør om det har blitt overført.

Jeg fikk det utbetalt den 26. før,inntil for 3-4 mnd siden,da kom de den siste virkedagen i mnd,noe som også står på vedtaket mitt.

 

Kommer litt ann på hvor du bor

 

 

Skrevet

Pleid å få jeg og den 26. ca. Aldri så sent som nå hvertfall. Blakk jeg og, så vidt jeg kommer meg på sykehuset å få besøkt mannen min. Satser på de er her i morgen. Trenger de sårt nå gitt...

Skrevet

Er også blakk, og har heller ikke fått inn pengene :(:( kjiiipt :(

Skrevet

Nå har de kommet!!!!

Juhu!!!!!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...