Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 .... og fødselspengene har enda ikke kommet inn på konto'n! Er det flere som skulle ha hatt penger utbetalt den 26. som enda ikke har fått de.....?
Gothminister Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ring ned dit og hør om det har blitt overført. Jeg fikk det utbetalt den 26. før,inntil for 3-4 mnd siden,da kom de den siste virkedagen i mnd,noe som også står på vedtaket mitt. Kommer litt ann på hvor du bor
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Pleid å få jeg og den 26. ca. Aldri så sent som nå hvertfall. Blakk jeg og, så vidt jeg kommer meg på sykehuset å få besøkt mannen min. Satser på de er her i morgen. Trenger de sårt nå gitt...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Er også blakk, og har heller ikke fått inn pengene :( kjiiipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå