Gå til innhold

hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg veldig til fødselen starter,for vist samb. er på jobb da,så tar det ca 1 time å kjøre hjem,jeg vil han skal kjøre meg til sykehuset som ligger ca.45. min. herifra..kommer ikke til å fortelle noe til familien når fødselen er i gang,ønsker å ha litt ro og fred rundt det hele (familien får selfølgelig vite det med en gang etter fødselen),så derfor vil jeg ikke ha andre til å kjøre meg,og å kjøre selv går jo IKKE,har heller ikke lyst å bli henta i ambulanse med blålys og hele pakka.Er førstegangsfødende så at det går j.. raskt er vel ikke så sansynlig,men skulle ting skje kjempefort så føler jeg heller for å bli hjemme,gidder ikke kave meg ut i ambulanse med ungen halveis ute heller,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at du er førstegangs, så vil jeg tro at det skal gå fint hvis du ringer med en gang det er i orden. Hvis ikke du føler deg trygg på å vente så lenge, så kan du ta taxi. Føler meg bra sikker på at trygdekontoret dekker det. Og forresten: ambulansen bruker sjelden blålys, da :-)

Skrevet

Som forstegangsfødene, så tviler jeg på at du får en så kjapp fødsel at han ikke rekker hjem for så å kjøre deg. Fra du kjenner de første murringene til fødselen er over, så kan det ta over ett døgn. Det er fra du begynner å få vonde rier at fadselen er i en aktiv fase og går fortere.

Men skaff deg rekvisasjon fra lege, egenandelen på taxi er litt over 100 kr, så hvis du evnt må dra, så er det en mulighet, og samboeren din kan møte deg på sykehuset

Skrevet

Ok,men har ikke lyst å sitte i en taxi å stønne heller,hehe..men det går sikkert bra å vente på samb. da..så bekymrer meg sikkert unødig..hehe,vanskelig dame jeg er..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...