Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Faen så lei jeg er! Skulle tro ungens eneste livsoppgave var å gjøre alt h*n kan for å få meg fullstendig gal! Hyl og skrik, sutre sutre sutre sutre, drite, drite, drite, drite, sutre, hyle, drite! Jeg kjører hodet mitt gjennom veggen snart! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
To gull og en på vei Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Huff da...håper du har en samboer/mann som kommer hjem fra jobb snart og kan ta over trøstingen (selv om han sikkert er trøtt etter jobb,så skal det bare mangle). Når jenten min hyler og sutrer pleier det å hjelpe å gå en tur i vognen, det kan jo også være godt for deg å få frisk luft? Masse lykke til=) Håper det går over....
FanteGuri Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Kan bli tullete innimellom ja.. Av og til sitter både jeg og jenta å griner.. Da er det godt at pappa kommer hjem.. Ikke så dumt å gå seg en tur med vogna nei, kanskje det blir bedre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå