Gå til innhold

Hvor har dere fått Strekkmerker

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Trodde jeg kom til å få på magen jeg, men er nå i uke 30 å har endå ikke fått på magen, men på lår å rumpe å pupper:( æææsj..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått noen få på magen, rundt navelen :(

Skrevet

Jeg bruker å få noen få på fremsiden av lårene. Forrige svangerskap fikk jeg under ene puppen også, men disse forsvant etter et års tid. Får alltid et strekkmerke over navlen også, på samme plass hver gang.

Skrevet

Jeg fikk plutselig på magen under navlen! Trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna siden magen ikke er så stor, men nei da! Er i uke 40 da.. Så skulle vel bare mangle..

Skrevet

Jeg har over hele magen. De går fra navlen og ut til over hoftebeinet. Nå når magen er så stor så rekker de opp til like under nederste ribbein. De kom ganske tidlig i forrige svangerskap. Bleknet etterhvert. Har ikke fått noen flere foreløpig i dette svangerskapet. Er i uke 35 :)

Skrevet

fikk på magen i forrige sv.skap, og har ikke fått mer enn 2 til i dette :o) Fikk bare nederst på magen jeg, under navelen. De 2 jeg har fått denne gangen er over navelen, men det skal jeg tåle.

Skrevet

fikk på magen 3 uker før termin i mitt forrige svangerskap

Skrevet

Har ikke fått noe enda, er i uke 34+3. Når pleier de å komme??

Skrevet

På hoftene... Kom i uke 32

Skrevet

På puppene bare... :) Kom tidlig.

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg fikk på hoftene og tre bittesmå over navlen i forrige svangerskap. Har ikke fått noen nye, og er i uke 39 :)

Skrevet

Under puppene!!! Er det mulig da?? Ingen hud som strekkes der?? he he.... og litt over navlen :-)

Skrevet

Har fått noen små øverst på låra/hoftene, pluss at strekkmerkene jeg har på puppene fra puberteten har blusset opp igjen. Har fått en del større pupper, og tror jeg har fått litt ekstra på hofter/lår også, så det er vel derfor. Magen er derimot liten, og jeg har ingen strekkmerker der foreløpig.

Skrevet

Jeg hadde strekkmerker på sideflesket fra før av :P Så der har jeg sprekt opp igjen.. Jeg sa til å begynne med at det ikke spilte noen rolle om jeg fikk på låra og rumpa, så lenge magen slapp unna. Men det ble visst helt motsatt, hehe.. Foreløbig har jeg fått under navlen, på hver side, og ingenting på rumpe og lår.. Typisk det.. :P

Skrevet

lår og hofter... kommer sikkert mer.... har snart kart over alle veier og elver i norge.....

Skrevet

Har fått på rumpa jeg..

Smører meg med Karitè på magen hver dag, som man vist nok ikke skal få strekkmerker av.. Den er drit bra den kremen!!

Men selvfølgelig har jeg ikke smurt rumpa! =/

Skrevet

Det er et fint mosaikkmønster på nesten hele magen min!

Skrevet

haha..spør meg hvor jeg ikke har stekkmerker,,det er det enklere å gi svar på..:))

pupper,rompe,lår og mage..føler meg litt som en leopard..:))

Skrevet

Er så heldig at jeg ikke har fått noen strekkmerker...

Fikk ikke det i første svangerskap heller..

Føler meg litt priveligert.....hi hi...

Skrevet

og dette tror du vi trenger å høre akkurat nå..;))

Skrevet

det var kun ironisk ment..håper du ikke tok det alvorlig..:)))

Skrevet

jeg har ikke fått noen i dette svangerskapet....enda hehe..men har etter de andre tre..jeg har litt på magen,pupper,rompa..

Skrevet

Jeg har fått veldig mye på puppene, mest på den venstre!! Og det klør!! Så har jeg fått litt på lårene, mellom de og frampå. Åsså har jeg fått noen på siden av hoftene..Men ikke noe på magen! Piercinghullet mitt er rimelig rødt da!;)

Skrevet

pupper,legger,hofter,lår,rumpe.også har jeg til min forskrekkelse fått på undersiden av magen=(

Skrevet

På puppene... De ser ikke ut. Kom veldig tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...