Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 er i ferd med å snike seg inn her hos oss også i full fart... Det startet med minstemanns alvorlige greie....som vi fortsatt går til kontroller for. Så ble han skikkelig forkjølet....så oppkast og feber i timesvis...og nå før helgen skikkelig forkjølet igjen.Feber og tett. Storesøster har vært hjemme hele uken med kraftig forkjølelse og skadet kne. Sambo også potte tett,men karret seg på jobben. Jeg har holdt meg heldigvis,for noen må jo styre skuta når den er ute i grov sjø. Men jaggu kjenner jeg at nå er det min tur i forkjølelseskøen.Begynte i går kveld,med de klassiske symptomene som ikke er til å ta feil av.... Æsj og uff....og hvem skal liksom pleie og passe på meg da???!!! Nå som alle de andre er stablet på bena og i gang igjen??!! I sted måtte jeg jaggu gråte av meg "syns litt synd på meg selv"...verker overalt,og feber. Lillegutt krever en med skikkelig kondis og med øyne og ører vidåpne om dagen...han er høyt og lavt på 2 sekunder Kan ikke si jeg er i det moduset idag.... Nå sover han forhåpentligvis en time til.....så nå hiver jeg innpå et par paracet og inntar sofaen bittelitt ) Snakkes
dritgrei hei hei! Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 spøkelse er nok et riktig ord, eller noe helt utrolig kjedelig og smittsomt... fader altså, Er det ikke nok for dere nå, eller for folk flest i grunne... det vil liksom ingen ende ha. Jeg kjenner at jeg vil fikse det. Jeg vil finne ut hvorfor folk er så syke, for det begynner å forundre meg litt.... En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg er minst like redd all denne sykdommen som jeg er redd spøkelser. God bedring til deg plutseliten!
Milli Vanilli Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Uffda. Ikke greit det der.. Forhåpentlig så blir kvelden stille og rolig. Kanskje noen til og med duller litt med deg??? (er jo lov å håpe..) God bedring til deg iallefall, kanskje influensaen suser forbi kjapt..?
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jeg melder meg herved som din private sykepleier, og skal skifte på sengen, riste putene og komme med kald/varm drikke altettersom, hente paracet og legge kalde kluter på pannen din og lufte litt så det blir friskt og deilig i soverommet ditt der du selvsagt ligger og slumrer helt alene i fred og ro! God bedring! Og ikke tenk på i natt; jeg tar selvsagt alle henvendelser fra barnerommet! c",)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Stakkars Plutseliten familien... Dt er visst ikke måte på hva dere skal oppleve... Ønsker dere masse god bedring og husk at våren er her snart. Da slipper vel sykdomsmaset taket og vi kan nyte livet igjen.. Gode klemmer
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Flere som har det sykt og tøft om dagen, skjønner jeg. Huff og huff... Mange god bedringsklemmer til dere også!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Å nei!!!!!!!! Er det aldri pause eller??? Sender det stusselige jeg har igjen av bli frisk støv og massevis av gode tanker, for det har jeg:-) BLI FRISKE I EN FEI!!!! Dette kan vi jo bare ikke akseptere..............................sykdom sykdom gå din vei, vi kan klare oss uten deg:-)) Dette får bli det nye mantraet vårt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå