Gå til innhold

noen over 110 kg se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem

Jeg er 1,70 lang og veier 135kg ikke gøy men sånn er livet.

Jeg har litt problemer med at sex ikke er så lett, mannen kommer ikke så langt inn, og det er vanskelig med andre stillinger.

Fks hvis han skal ta meg bakfra så kommer han ikke inn,eller er det bare at hans penis ikke er stor nok, den er vel 12-13 cm i stå er det vanlig?

Har bare hatt en man så har ikke sett så mange.

Så sex blir liksom ikke så gøy når man ikke kan gjøre andre ting.

Litt lei kan man si.

Har noen noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se rikshospitalets råd litt leger nede på 3.trimester-tråden...

Om å ligge på ryggen med beina opp mot brystkassen hans. Da kommer mannen lenger inn.

Man kan fint gjøre andre ting uansett: Bruk olje..veldig opphissende, stimuler hverandre med fingrer og tunge...Så kan begge bli tilfredsstilt selv om det ikke alltid er like tilfredsstillende med "standard sex"

Skrevet

sant det sliter litt på forholdet det der skulle ønske det var noe annet jeg kunne gjøre

Skrevet

12-13 cm er vel litt under gjennommsnittet eller?

Det er ihvertfall ikke så mye hvis du har litt ekstra polstring.

Nå sier du ingenting om hvorvidt mannen din er overvektig eller ikke, men hvis han har litt mage som også er i veien, så sier det seg jo selv av sex kan bli litt vanskelig.

Hva med at du sitter feilveien, dvs med ryggen din mot ansiktet hans? Hvis du hadde hatt noe å støtte armene dine mot,altså at du står litt oppreist og kan heve deg opp og ned, så kommer du jo på en måte "over" penisen hans..

Nå er ikke jeg overvektig da, så kan egentlig ikke hjelpe mere enn det.. Skulle bare svare på størrelses spørsmålet... Samboeren min har 18-19 cm, og det er kanskje litt stort, men han passer meg perfekt:)

Skrevet

Det kan jeg jo prøve men selv når jeg har ridd han så kommer han liksom ikke mer en 1-2cm inn han deter ut når jeg går opp litt kjedlig å stappe den inn hver gang, han er vel kanskje litt overvektig men ikke så mye er jo glad i han men mener jeg bør ha et ok sex liv også.

Så klart det beste hadde vel vært hvis jeg kunne slanke meg 40 kg men er ikke så lett har prøv alt tror jeg..

Skrevet

Det er ikke lett hvis sexlivet svikter, er dette noe dere snakker om, eller sier han at det er fordi du er overvektig? Det er viktig at dere snakker om hva dere kan gjøre anderledes, kanskje dere kunne prøve ut forskjellige ting for å se.. På den andre siden vil det kanskje gjøre temaet litt mere sårt..

Kan han ikke hjelpe til med å holde den på plass? Eller er den (unnskyld at jeg spør>.<) veldig tynn også?

Jeg tror at det å sitte bakveien ihvertfall skal hjelpe, fordi da kommer han dypere inn i deg, men han må nok hjelpe til selv. Du er jo avhengig av å kunne spre deg ganske mye, men vet ikke hvor myk du egentlig er?

Nå regner jeg med at du er gravid, siden du legger det ut her, og når man er gravid er jo kroppen anderledes enn når man ikke er gravid, jeg klarer ikke å svaie ryggen like mye under sex feks, og da kommer ikke han like langt inn som vanlig hvis vi ligger i skje.

Du sier du ønsker å slanke deg, da vil jeg anbefale amming og trilleturer og et normalt kosthold nå etter at beiben er født. Samme med mannen din, kanskje hvis dere begge går ned litt, så blir det litt enklere?

Skrevet

Nei han sier ingen ting men sjønner liksom at han er litt lei seg,han har vel kanskje litt syldfølelse av at den er liten, og at jeg er tykk.

DEn er ganske tykk som en røkt pølse kanskje eller kanskje det ikke er tykt.

Er foresten 33 uker på vei

Så vi har jo fått det til da :)

Skal gjøre alt jeg kan når barnet er født.

Skrevet

Hvis du er overvektig og han i tillegg ar liten penis, så forstår jeg at det kan bli litt vanskelig. Jeg har bare så vidt passert 100kg nå, og mannen min har 20 cm lang penis, og det er ikke i alle stillinger han kommer særlig langt inn nå for øyeblikket. Uten min store mage, pleier den å være mer enn stor nok.

Skrevet

På "oss i mellom" eller "orion" og andre steder du får kjøpt sexleketøy, finnes det penisforlengere som også kan brukes som et hjelpemiddel, slik at du også får den nytelsen det er ved sex.

Skrevet

Er det sant?

Men tror ikke jeg tør å gå inn i sånn butikk. :-(

Skrevet

Hvordan blir det om du sittet oppå og rir han?

Det funker for oss.

Skrevet

Gå inn på nettsida, og bestill der.

ossimellom.no

orion.no

Da blir det send pr post, i anonym innpakning

Skrevet

Det virker ikke som han har ordentlig stiv heller siden du sier han bare kmmer 1-2 cm inn og detter ut hele tiden. Så ikke sikkert problemet ligger hos deg i det hele tatt.

Skrevet

Den er stiv men blir litt fort slappere da. kanskje får at det ikke blir så godt da

Skrevet

Hvis han ikke er stiv nok, er det ikke noe du kan gjøre med den saken, så det virker som om dere har kommet inn i et litt negativt spor. Han er jo nødt til å "jobbe" med for at den skal holde seg på plass>.<

Kanskje dere burde fokusere på andre ting den siste tiden av graiditeten, og ikke så mye på selve samleie, blir nok bedre når magen blir mindre og mykere, så kan dere jo ha som mål at dere skal bli litt slankere sammen.

Og ikke ha sex bare for å ha sex! Vent til dere er skikkelig kåte, og la han styre det. Det fins mange måter å være intim på. Det finnes også penisringer som vil hjelpe han å holde den stiv lengre, hvis det er endel av problemet. Men som du sier, kan være han blir slapp fordi det ikke er så fantastisk akkurat nå, og da ville jeg ha fokusert på andre ting enn penetrering for en periode, ellers vil det bli en vond ring å komme seg ut av. Har ikke han noen forslag til hva dere kan gjøre, hva liker han?

Skrevet

Men problemet er jo at magen ikke blir så mye mindre, den er jo liksom iveien hele tiden, det er jo ikke bare magen men lår og rumpe også.

Han har prøvd å slikke meg men det er liksom bare fet over alt så han kommer nesten ikke til så det blir ikke så godt.'

Tror vel han kommer til å gå fra meg hvis ikke vi får fart på sakene

Han har en vennine som er så tynn og flott som flørter litt med han selv når hun er hos oss.

Jeg er sikkerrt bare misunlig på at hun er så flott, så det er sikkert ikke noe der.

Skrevet

Er dette en spøk? Må bare spørre siden jeg selv er 135 kg og 165 cm! Har aldri hatt noen av de problemene du beskriver i sexlivet og jeg har hatt små (12-14cm) og store ( ca 20cm). Menn har kunnet slikke meg uten å få "fett" i munnen! Er jo bare å spre bena ;)

Har du prøvd å bøye deg helt frem og ned mot sengen når han tar deg bakfra? Når vi gjør det slik bunner han i meg og jeg har da rompe og lår så det holder!

Men klart som de andre sier her at er den ikke stiv nok blir det helt klart et problem!

Tror ikke det er du som er problemet her nei!

Skrevet

Enig med NN 09:54.

Tror kanskje det er han som har litt feil innstilling her, og at det ikke er deg det er noe feil med. Syns det er rart han ikke kommer langt nok inn bakfra engang, da har han nok mindre tiss enn 12-13 cm...(Forutsett at den er stiv da:)

Skrevet

Det er vel også sånn at jeg ikke liker så spre bena heller da med alt fetet mitt, ham klarer jo å slikke meg men føler at det kunne vært mye bedre hvis jeg hadde veid 50 kg det er jo ikke så lett og grave seg frem og inn til klitoris når man er så fet. Tviler på at dere er så fete at dere skjønner problemet, når han prøver å ta meg bak fra så er ihverfall penisen hans stiv har til og meg sugd den så den er stein hard, men vi kommer ikke inn i musa, kommer til leppene der er det stopp.

Nå har ikke jeg målt tissen hans men han sier den er 13cm den er jo litt lenger en pekefingeren min rekker meg nesten til tomelfeste så den må nok være så stor kanskje.

Kanskje jeg skule prøvd en med 20 cm da..

Men sånn er jeg ikke jeg er trofast.

Skrevet

Vel. Hvis du ikke sprer beina, så sier det seg selv at det blir vanskelig. Da er det du som må overvinne frykten for at han skal de seg naken. Og nei, det er ingenting som tilsier at det hadde bedre hvis du hadde vært 50 kilo lettere. Sex handler om å slappe av, og man slapper ikke automatisk av bare fordi man er tynn, så der tar du feil. Høres rett og slett ut som at du må stole på han, og lære deg å slippe deg løs, påtross av at du er overvektig. Jeg er ikke overvektig selv, men har likevel komplekser pga andre ting, men jeg vet at mannen min er sammens med med fordi han elsker meg, og jeg har lært meg til å stole på at han elsker meg, uavhengig av hvordan syn jeg har på meg selv. For at han skal komme inn, må du sprike, enkelt å greit.

Skrevet

Jeg er 174, og før mitt første svangerskap veide jeg 76 kg, men gikk opp masse. Før dette svangerskapet veide jeg 95 kg. Og jeg merker forskjeller pga vekta mi. Mannen min har 20 cm, men pga av overvekt, blir jo også kjønnslepper større, rompa er større og man får faktisk litt "bolle"mus, dette plager meg litt, for nytelsen, spesielt rettet mot klitoris, har blitt svakere enn før. Så jeg håper å gå ned igjen etter denne fødselen.

Hvis dere også går inn for å få av noen kilo sammen, så vil det bli bedre for dere begge. Målet mitt er å gå ned til under 80 iallefall.

Skrevet

Skjønner at dette er leit. Har selv vært førti kg tyngre enn jeg er nå, og vet at det ikke er så lett å holde alt på plass. Men et par tips:

* Han sitter halvt bakoverlent eks i sofaen med pute i ryggen, med deg på knærene over, altså ridestilling. Men penisen blir litt lengre når han sitter i skråstilling fremfor å ligge helt flatt. Du lener deg litt frem og støtter deg til sofaryggen.

* Du ligger på ryggen, gjerne med pute under hodet da, nå som magen er ekstra stor, med bena godt ut over sengekanten. Spre bena godt, eller hold dem rundt livet hans. Juster høyden på baken med en pute eller to. Alternativt ha bena på skuldrene hans, men da må baken ganske langt ut på sengekanten.

* Hvis du orker å sitte på huk over ham, kommer penis garantert langt inn, men han må jo hjelpe til med å rigge seg til slik at penis blir lengst mulig!

Det hjelper faktisk også ganske så greit med litt puter under baken, få løftet litt på musa om du skjønner.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...