Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Kan noen være så snill hjelpe meg? Kan ikke bruke høvel da ser jeg ikke ut, ei heller hårfjerningskrem da blir det enda verre. Det eneste jeg kan er egentlig å vokse meg, men nå er jeg super høygravid og har termin i dag. Har ikke vokset på en liten stund, har prøvd å stusse litt med saks og brukt litt høvel noe jeg tydeligvis ikke burde. Kjente igår 3 skikkelig vonde inngrodde hårsekker. Kan noen hjelpe meg? Ikke bare ser det fælt ut, men jeg føler meg skikkelig ekkel, vil ikke akkurat ligge sprike på sykehuset ei heller foran gubben. Kjerringråd? Har prøvd alt fra dyre kremer, såper, etc etc, men lite som hjelper... Må da være mulig å fjerne hårene uten å se slik ut, i sommer kunne jeg ikke bruke vanlig bikini engang pga dette. Huff..... Hjelp.. Håper greit jeg er anonym her, syns ikke akkurat er kult med disse "hårsekkene" mine..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nå vet ikke jeg hvor du har de og hvordan det ser ut. Men jeg hadde dette under armene engang, 2 stk- så ikke bra ut. Men jeg fikk sambo til å smøre med krem, også rett og slett nappe ut hårene. Var ondt som fy men de ble borte.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Nedentil, men hvilken krem brukte du?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ta kontakt med en hudpleier! De har noen "nåler" med en bitteliten "krok" på som de kan dra ut det inngrodde håret med. Hvis du bor i Oslo eller i nærheten kan jeg anbefale Din Hud og Hårpleie (har avdelinger på Majorstua og i Nydalen). Håper det ordner seg )
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei. Jeg har også inngrodde hår og utslett over hele skrittet. Ingenting som hjelper jo:(
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Takk gud for at det ikke bare er meg. Ikke at jeg unner deg det for det gjør jeg virkelig ikke. Er sååååååååååååå lei av at ikke noe virker. En hudpleier ba meg bruke en spes dusjsepe kosta 550,- for 200ml skulle smøres på tørr hud to ganger for dagen og dusjes bort igjen. Deretter skulle jeg smøre med en krem i samme serie og like dyr. Håpløst dette jo. Da må jeg i dusjen to ganger per dag samt vente på at kremen skal virke i 4 min. Prøvde en stund, men følte ikke at hjalp. Kan godt dusje to ganger, men det må da finnes enklere måter å bli kvitt dette på!! Si fra hvis hører noen tips engang..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Trodde man kunne få noe av legen for dette? Jeg sliter også med dette på bikinilinja, men har aldri gjort noe med det. Det vil jeg nå! Nå ser jeg jo riktig nok ikke noe som befinner seg under magen min, men jeg kjenner klumpene...ugg.... Skal fixes etter graviditeten! Tar imot alle gode råd!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 samme her...de skal vekk!! Kan jo ikke gå på stranda i sommer med det der..
fjollefrua Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 når man barberer seg så kan man bruke samme type krem som man bruker til rens av intimprodukter (dildo, vibrator etc.) Istedenfor barberskum. Funker kjempebra for meg ihvertfall Fås kjøpt på kondomeriet... Har ikke hatt ingrodd hår på leeenge...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 sliter med dette på leggene. Stikker "hull" med en nål, og så napper jeg dem.Litt vodt, men ikke så vondt som om det blir betent.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 og by the way så er hvordan du ser ut oenfor sambo no av det siste du tenker på når du liggerder å spriker.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Hei.. Hadde de samme problemene helt til jeg kjøpte meg en barbermaskin som skal brukes av kvinner der nede. Helt super!! Anbefaler det på det sterkeste!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Eg har og dette problemet. Er det vanlig ladushaver du meiner eller er det spesialmaskiner for "der nede"?
Nr. 2 april Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Et godt tips fra hudpleier som har hjulpet meg er en sårsalve som heter Brulidine, fra apoteket. Må brukes på problemområdene etter man har fjernet hår. Dette er en salve som i utgangspunktet skal hindre betennelser i sår, det er nettop ørsmå sår man får i huden ved hårfjerning som blir betent og forårsaker betente hårsekker. Lykke til , virkelig verdt et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 jeg har også hørt at dildorens er superbra mot nupper og inngrodde hår. har ikke prøvd det selv, men har hørt fra andre at det funker. jeg bruker veet hårfjerningskrem som er spesielt for bikinilinjen. den funker fin-fint for meg, ingen nupper. men dette varierer nok fra person til person... dildorens kan i alle fall bestilles på internett hvis du skulle synes det er pinling å gå og kjøpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå