En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Sitter på jobb og vil helst bare komme meg hjem og legge meg... Overdrev litt sist tirsdag og har ikke helt kommet meg etterpå. Har ikke kjent det sånn på 3-4 uker nå, men det kan vel kanskje komme tilbake? Trøtt, småsvimmel og skikkelig sliten... Orket ikke egentlig å stå opp i dag, men var borte fra jobb på fredag så følte jeg måtte i dag Gidder ikke blir bekymra heller, er jo helt sikkert normalt...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Har faktisk akkurat skrevet et syteinnlegg om dette her jeg også, men jeg ble hjemme fra jobb i dag. Føler at alt er et ork for tiden. Blir dårlig av å tenke på jobben. Jobbet overtid i helgen noe jeg ikke skulle gjort kjenner jeg.. Virker som det er ganske normalt å ha det sånn, selv om jeg ser her inne på BIM at det er noen som syter over at vi har det sånn, og mener vi ikke skal klage. Regner med at hormonene har en liten rolle i dette her, og håper det går over snart.. Lykke til på jobb i dag da! Håper du føler deg bedre etterhvert
En snupp - og en knert i magen Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Kjenner jeg burde blitt hjemme, ja. Men har fri i morgen, så da kan jeg jo ta det med ro hjemme Det blir deilig, våkne uten vekkerklokke, nyte en kopp te til frokost og kanskje gå en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå