Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Og det uten at sambo var med for å "godkjenne". Hehe, han vet vel at om jeg har bestemt meg, så blir det sånn. Nytt spisebord og stoler med tilhørende skjenk + et nytt sofabord. Blir kjempefint. Nå er det bare å vente på at det skal komme. Deilig med noe nytt - har hatt spisebord fra fretex som vi har "stylet" litt nå i årevis, men de stolene er slitne nå ja.
Pampers123 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hihi.. Da er vi to Og godt var det!Vi pusser opp hele huset fra ende til annen, og det blir griselekkert når det er ferdig
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det er supergøy ! Er litt materialistisk av meg om dagen, siden jeg gleder meg sånn over nye ting. Men så er det leeenge siden sist da...Venter på ny sofa også - så når alt er på plass blir stua kjempebra.
Pampers123 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja det er kjempemorro!Kjøper forhåpentligvis bare nytt hus en gang, og da vi være fornøyde når vi kommer inn i det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå