Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

føler meg gravid.. jeg får plutslig slike mat kick, da må jeg bare spise alt mulig rart. så blir jeg plutsli irritert for den minste ting!

kan ikke huske at jeg har vert slik før. men hadde mensen 10 januar og ha tatt graviditets test denne mnd.. men føler meg veldig gravid..

Og alle rundt meg spør om jeg er gravid pga dette..

hva tror dere dette kommer av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være hormonbalansen som er på tur. eller du kan være gravid. hvordan gikk det da du testa deg? kan være en vil så sterkt være gravid at man får symptomer. har flere veninner som har hatt dette. men vi får jo håpe du er gravid, bare ta flere tster=)

Skrevet

testen va negativ da:S så tror ikke jeg er gravid, men bare føles slik:P

Skrevet

oki. du må nesten bare se om det fortsetter, ta ny test hvis det er slik om en god stund. kan få falske negative tester oxo, men prøv å ikke tenke mer på det:) har også en enorm appetitt, det begynte for ca halvt år siden. men hadde ingenting å si på gravididtet, var bare hol;)

Skrevet

jepp, får bare vente å se da! kan hende jeg har blitt gravid denne mnd da, hadde eggløsning i helgen tror jeg! viss jeg i det hele tatt har eggløsning da:S

hvor fort kan symtomene komme da?:)

Skrevet

hmm..varierer litt..noen har jo nesten ikke symptomer i det hele tatt. mens andre er kvalme og ømme i puppene med en gang.. tror det skal ligge en liste her et sted med symptomer og hvilke uker det er vanligst å få de. har du prøvd å bli gravid lenge eller?

Skrevet

I hvertfall ikke etter en- til to dager. Egget fester seg ikke før 6-8 dager etter EL, og kan umulig gi deg noen symptomer før den tid.

Selv "er jeg" knallgravid hver mnd!! Uten noen baby i magen så langt.

Utrolig hva vi kan innbilde oss.

Lykke til med babylaginga :-)

Skrevet

har akkurat bjynt å prøve skikkelig! men slutta på p-piller i mars 2007 så begynner å tvile på om jeg kan bli gravid.. leser jo om alle dei som plutsli er gravid etter å hatt sex engang osv.. blir så frustrert:S

tror dere jeg kan bli gravid? at de kansje berre er tilfeldig at jeg ikke har blitt gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...